Vad är det för j-a fel på Aprilias organisation?

Fyfan..

Jag beställde delar i slutet av november 2009 från www.apriliagenuineparts.co.uk (som brukar vara snabba) - har fortfarande inte fått delarna.

Hade löfte om att få delarna förra veckan, nu mailade jag igen och fick veta att Aprilia skickat fel delar, så nu är det en ny evighetsperiod av väntan på att italienarna ska skicka rätt delar till england.. såpan fortsätter.

Kan ge mig fan på att jag inte hinner få tag i mina vattenpumpsdelar/packningar innan sommaren.

Testa att beställ från af1racing i usa istället :tummenupp

Fyfan..

Jag beställde delar i slutet av november 2009 från www.apriliagenuineparts.co.uk (som brukar vara snabba) - har fortfarande inte fått delarna.

Hur snabba brukar de vara?
Själv har jag väntat på grejer sedan 20:e december.
Ok, nog för att det vart storhelg, men vafan.
För två veckor sedan skulle det ta ett par dagar för dem att få saker från La italia, och när grejerna ändå inte kommit, bad jag dem sända resterande i efterhand.
Nu verkar det som att de ändå inte skickat grejerna och väntar fortfarande på 4 (fyra) stucken bultar till bromsoken.

Blir nog första och sista gången som en beställning läggs där... :(

runt 3 veckor under högsommaren om sakerna finns hemma, 2-3 veckor mer om det är udda saker som lagerskålar till vev är det normala. Man ska inte ha italienskt om man har bråttom någon annanstans än på banan ;)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon