Vad är det för jävla spindel som jag hittade innanför min tröja?

Den där skulle sitta som en smäck som maskot till min hoj! :yoparty
Sugen på att sälja eller? :D

iof, vet jag inte om spindeln kan behövas om det visar sig att du blev biten. behåll den i en burk!

Stopp nu pojkar.. Om det nu verkligen har hittats en skön spindel så hoppas jag att den inte brings om livet.. Jag tar den gärna!

..

Last edited:
Döda den inte, vem kan skryta om att ha en kampspindel hemma. Tänk att få titta på när den äter medans man öppnar en kall!

Jag skulle döda den direkt, tänk när du ligger där o sover och den har krypit ur genom lufthålen i burken och är påväg mot kudden...

Ähh, låt den leva, så jäkla länge lever inte en sån.

Det var någon här i stan också som hade importerat bil full med spindlar, det stod inte i aftonbladet, men väl i lokaltidningen, det är inget ovanligt.
På Coop's lager här i stan fullkomligt kryllar det av konstiga kryp, lyckligtvis äter en del av krypen upp andra kryp.

På Volvo här i stan har dom börjat hitta en massa kul spindlar också, en spindelexpert har varit där och fångat och artbestämt några av dom, inga av dom var giftigare än en vanlig geting ungefär.

jag har varit en del i usa & australien...

såna där spiders brukade jag reta i cairns, de hängde lite överallt, ofta vid promenadstråk på räcken mm, jag brukade peta på dem med en lång pinne, ofta så gick de till mot-attack hehe

en kommer jag ihåg spec, den såg likadan ut som på bilden, fast "libido", sjkt aggressiv, den intog först en slags försvarspossision, sen tog den tag i min pinne å rusa emot mig :S

en annan jäve (samma färger som på din bild..)l jagade mig på golvet i garaget där vi hade hyrbilen, den satt först snällt å fint...jag ville provocera lite, loskade mot den ett par gånger, den backa först, sen börja den springa mot mig, jag spottade tillbaks mer, den backa, sen jaga den mig igen :)

en annan satt i kabinen påväg till kuranda.. en aborgin-by, en slags lift med hyttar genom regnskogen. väl i kabinen satt en sån i vår kabin, den höll också på att backam sen attack, sen backa igen. riktigt aggressivt beteende.

hur är din?

en kommer jag ihåg spec, den såg likadan ut som på bilden, fast "libido", sjkt aggressiv, den intog först en slags försvarspossision, sen tog den tag i min pinne å rusa emot mig :SQUOTE]

Vad var det för pinne du petade med och hur stor var spindeln egentligen :va

en kommer jag ihåg spec, den såg likadan ut som på bilden, fast "libido", sjkt aggressiv, den intog först en slags försvarspossision, sen tog den tag i min pinne å rusa emot mig :SQUOTE]

Vad var det för pinne du petade med och hur stor var spindeln egentligen :va
fem meter mellan ögonen :tummenupp

då ska jag göda den, och ha som firma maskot :tummenupp
Döda den inte, vem kan skryta om att ha en kampspindel hemma. Tänk att få titta på när den äter medans man öppnar en kall!
:rofl

Nu kräver jag en dagsrapport för att se hur det går för vår lilla sporthojsmaskot. Se till att den får mat så den inte dör, och placera burken i duschrummet om ni har något sådant. Bli inte biten.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti