Vad är det för jävla spindel som jag hittade innanför min tröja?

DRA ÅT HELVETE!!

jo jag lever, men jävlar.. haha :näsblod

det lilla svinet lever, han är väl en 3.5cm i diameter eller nåt, så det är väl en liten bebis, man kanske ska smyga in den på chefens kontor imorgon.. eller lägga i kakburken.. :tummenupp
Då är det med största sannolikhet en fullvuxen hona. Ta med en videokamera till jobbet imorgon och hoppas på lite teambuilding medelst spindelskräck. :hihi

DRA ÅT HELVETE!!

jo jag lever, men jävlar.. haha :näsblod

det lilla svinet lever, han är väl en 3.5cm i diameter eller nåt, så det är väl en liten bebis, man kanske ska smyga in den på chefens kontor imorgon.. eller lägga i kakburken.. :tummenupp

Fixa ett terrarium!

Då är det med största sannolikhet en fullvuxen hona. Ta med en videokamera till jobbet imorgon och hoppas på lite teambuilding medelst spindelskräck. :hihi

vi har ju en praktikant vi kan pressa lite! :tummenupp

Fixa ett terrarium!

den ligger i en genomskinlig plastlåda som vi gjorde några hål i, man kanske skulle jaga fatt på några flugor imorgon då?

Last edited:
vi har ju en praktikant vi kan pressa lite! :tummenupp

den ligger i en genomskinlig plastlåda som vi gjorde några hål i, man kanske skulle jaga fatt på några flugor imorgon då?

Tossa ner en syrsa eller liknande, brukar dom gilla.

Skulle dock om jag var du ta den till närmsta expert och lämna bort den alt. dunka ner den i en hink radarspray, sen vill nog ngn komma och kolla erat lager då det inte är så fint om den lagt ägg i lasten den kom med.

Vet att det kom med en svart änka i en gammal cheva ngn importerade till Ske-å för ett par år sen och det vart ett jävla rabalder om det, massvis med jeppar i såna där folieoveraller som sprayade agent orange på bilen etc :D

Svarta änkor i importerade bilar är absolut inte nån Klintbergare. Har sett flera stycken själv, tillsammans med nät och några grejjer som kan vara ägg eller kokonger eller vad fan det är. Slemmigt alltså....

Döda den!!! >Och döda den nu!!
Annars måste jag flytta......seriöst! Snälla eriksson döda den!

Svarta änkor i importerade bilar är absolut inte nån Klintbergare. Har sett flera stycken själv, tillsammans med nät och några grejjer som kan vara ägg eller kokonger eller vad fan det är. Slemmigt alltså....

Att det kan komma med ett och annat litet djur vid transport från bla USA är inget ovanligt.

m.eriksson hade iallafall lite tur med sig... vissa smärtor kan man klara sig utan!

Tossa ner en syrsa eller liknande, brukar dom gilla.

Skulle dock om jag var du ta den till närmsta expert och lämna bort den alt. dunka ner den i en hink radarspray, sen vill nog ngn komma och kolla erat lager då det inte är så fint om den lagt ägg i lasten den kom med.

Vet att det kom med en svart änka i en gammal cheva ngn importerade till Ske-å för ett par år sen och det vart ett jävla rabalder om det, massvis med jeppar i såna där folieoveraller som sprayade agent orange på bilen etc :D

det är ett kallager (ute temp), med sjukt låg luftfuktighet, så att den levde var jävligt märkligt, krypen vi hittar där brukar vara torra som fnöske i vanliga fall, hoppas den lever i morgon bara, då ska jag göda den, och ha som firma maskot :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti