Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chii skrev:öh tokfort??
det gör den väl inte men den har kammkedja och våtkoppling.
Chii skrev:Så nej jag kan inte hitta något som passade mig. Det du beskriver låter mer som en stockholmare

honkiie skrev:Kan ni inte förklara nu?
Ok, jag har iallafal kommit fram till att det inte är något fel på R1, har länge undrat varför alla jämt ska gnälla så sjukt på den men nu är det uppenbart, antingen så har de inte råd med försäkringen eller så är dom bara anti för att så många har dom (vilket jag då inte förstår men det kan vara för att jag bor i älvsbyn)Revelator skrev:Inget fel på R1, har haft en -02, men jämfört med mina Gsxr 1000 (-01 och -04) som jag haft så framstår den som slö och tråkig i mina ögon. Helt enkelt överlägsen motor och låda i Suzukin.
honkiie skrev:Ok, jag har iallafal kommit fram till att det inte är något fel på R1, har länge undrat varför alla jämt ska gnälla så sjukt på den men nu är det uppenbart, antingen så har de inte råd med försäkringen eller så är dom bara anti för att så många har dom (vilket jag då inte förstår men det kan vara för att jag bor i älvsbyn)
HanneZ skrev:Menneee.... Seriöst är verkligen R1:an vanligare än någon annan hoj? Någon som vet hur många som sålts t.ex. -98-99. Vad jag förstod så togs det knappt in några -98. Minst hälften är väl i ryssland eller på skroten dessutom.

Det kan ju också vara så att R1-ägare är mer benägna att bli av med sin hoj än andra....Vapor skrev:Sökte på "r1", "motorcyklar" och "hela sverige": 85 resultat
Sökte på "cbr 929", "motorcyklar" och "hela sverige": 9 resultat
... ...
Det kan ju ge en hint om hur vanlig/ovanlig en hoj är...
*duckar*Eldstorm skrev:Det kan ju också vara så att R1-ägare är mer benägna att bli av med sin hoj än andra....*duckar*
Nä, men skämt åsido. Yamaha sålde väldigt bra (både R1r och DragStar) fr.o.m -98 och gick t.o.m. om Honda i försäljningsstatistiken, som sålt flest mc i Sverige sedan urminnes tider... Så det finns (och har funnits) en hel del R1
r i Sverige.
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis