Bingo skrev:Haha, kör man monster ska man vara försiktig med liknelser av det slaget.
R1 är fina. Det är förarna deras det är fel på. Gaysnubbar allihopa![]()
Ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bingo skrev:Haha, kör man monster ska man vara försiktig med liknelser av det slaget.
R1 är fina. Det är förarna deras det är fel på. Gaysnubbar allihopa![]()
mojjsan skrev:haha skulla jag välja en sådan hög självrisk som 3000 skulle jag ligga i samma prisklass, jag har 1200 i självrisk btw, så så ligger dom nog hyffsat jämt,
men visst är dom lite billigare i *småstäderna* så att säga

2fast4hjo skrev:Du hänger väl på i sommar
![]()
Rigge skrev:Stekarhojen Nr.1 Alla VET att R1 är värst att det är en sån man måste ha för att vara cool, då måste man vara anti.
Sen är dum fula och man sitter inge bra på dom och dom är snuskiga att köra.
mojjsan skrev:nä dom passar inte för småväxta,det du menar med snuskiga måste vara att du är kille och hojjen är så manlig antar jag så det känns fel att *sitta på den * för dig,
Rigge skrev:MMM jag vet jag är skitkort.
inte ordagrant, men det är den jargongen hos folk man träffar när de hör att man kör hoj. "Retta" har jag hört i verkligheten, trodde att killen skämtade när han sa så. Låter faktiskt ganska löjligt att höra "tjena ja har en retta."honkiie skrev:Brukar du höra det ofta?
2fast4hjo skrev:Gsxr 1000 01 8000 hel/hel 3000 i självrisk
skövdebo.

ehhh2fast4hjo skrev:Förlåt glömde jag dig
på dig med
Nu missade du nog poängen...HanneZ skrev:ehhhNu missade du nog poängen...
Fakkverk skrev:Fakk yeah!![]()
vissa gillar prestanda andra gillar att skruvaJag har inte haft mer problem med mina italienare än med japanerna. Går din hoj tokfort?Chii skrev:sånna som kör itailienskt och twin dessutom har ingen talanvissa gillar prestanda andra gillar att skruva
Felix skrev:Jag har inte haft mer problem med mina italienare än med japanerna. Går din hoj tokfort?
Chii skrev:öh tokfort??
det gör den väl inte men den har kammkedja och våtkoppling.
Skarp knävinkel o höga fotpinnar hänger väl ihop lite. Dessutom sitter dom ännu högre upp på gixxern. Botemedlet skulle väl vara att höja sadeln möjligtvis men med den låga kåpan är det inte så vettigt. Det skulle väl gå att flytta fram fotpinnarna till kylet typ, men då blir de ju en HD.Victor skrev:Jag tycker ärligt att det är för skarp knävinkel och för låga fotpinnar. Passagerarplatsen är för högt placerad och fjädringen för svampig.
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |