Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skaftpolering och sädestransport?
Har faktiskt tänkt i dom banorna... fast lite mildare... Painball... Brandslang eller någe. Jag bor på 5e våningen så jag har goda möjligheter att hitta på ondheter.![]()
Haha de gjorde farsan med, lämnade en snubbe från Polen ensam hemma för å renovera ett badrum. De var la lugnt å så men farsgubben tyckte jobbet tog ganska lång tid, men inget direkt märkvärdigt med de. Så en dag så hade han glömt (jag vet inte om han gjort de med flit) lunchlådan hemma så han brummade hem å skulle hämta den strax innan lunch. Då satt snubben å kollade på tv, å när farsan undra va han gjorde så fick han svaret att han väntade på att spacklet skulle torka så han kunde fortsätta. Farsan tycke då att han kanske kunde börja med golvet så länge, men svaret på de var att de var ingen ide å börja på ngt nytt för han skulle ha lunch om 30 min.![]()
men svaret på de var att de var ingen ide å börja på ngt nytt för han skulle ha lunch om 30 min.![]()
...känns som att du fortfarande ska sitta hemma och knyta näven i fickan, du verkar vara bra på det...
Och jag kan säga till folk ska du se...
men du låter bli denna gång, men nästa gång de parkar därnere 'och förstör min utsikt jag betalat massor av svenska penGaR för, ska de se på fan!!!11'
jag väntar med spänning på den tråden.
Nej. Han skulle ha "åkt iväg och handlat grejer". Då kan han fakturera för både timkostnaden och milersättning...Låter som en MILD version av en Svensk hantverkare....
(den svenska skulle ha ätit hans chips & runkat till TV1000)
Har jag trampat dig på nån öm tå?![]()
nejdå.
men att dra alla 'öststatare' över en och samma kam är nesligt.
Det är så man gör, skulle man inte göra så skulle vi inte ha några krig i världen, hur fan skulle det va?!
...det var inte mycket till individ du var.
seså, spring tillbaka till myrstacken.
Jag talade inte som en individ.
no shit sherlock...
uuäääh-uuääääh....
Duktig på att inte spä på fördomar du min gode herre.![]()
Låter som en MILD version av en Svensk hantverkare....
(den svenska skulle ha ätit hans chips & runkat till TV1000)
en polare jobbade som konsult i polen, efter några månader så var det dags att åka hem och de skulle sköta jobbet själva så han sa det till polackerna varpå de tittade på honom och "men åker du då är det ju INGEN som jobbar?!"![]()
DU kanske kan tjäna pengar på dom? GÅ ner och sälja lite chips och cola?
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |