Vad är det för fel på öststatare?

Har faktiskt tänkt i dom banorna... fast lite mildare... Painball... Brandslang eller någe. Jag bor på 5e våningen så jag har goda möjligheter att hitta på ondheter. :-)

...känns som att du fortfarande ska sitta hemma och knyta näven i fickan, du verkar vara bra på det...

Låter som en MILD version av en Svensk hantverkare....
(den svenska skulle ha ätit hans chips & runkat till TV1000)

Haha de gjorde farsan med, lämnade en snubbe från Polen ensam hemma för å renovera ett badrum. De var la lugnt å så men farsgubben tyckte jobbet tog ganska lång tid, men inget direkt märkvärdigt med de. Så en dag så hade han glömt (jag vet inte om han gjort de med flit) lunchlådan hemma så han brummade hem å skulle hämta den strax innan lunch. Då satt snubben å kollade på tv, å när farsan undra va han gjorde så fick han svaret att han väntade på att spacklet skulle torka så han kunde fortsätta. Farsan tycke då att han kanske kunde börja med golvet så länge, men svaret på de var att de var ingen ide å börja på ngt nytt för han skulle ha lunch om 30 min. :huvet

men svaret på de var att de var ingen ide å börja på ngt nytt för han skulle ha lunch om 30 min. :huvet

en polare jobbade som konsult i polen, efter några månader så var det dags att åka hem och de skulle sköta jobbet själva så han sa det till polackerna varpå de tittade på honom och "men åker du då är det ju INGEN som jobbar?!" :D

...känns som att du fortfarande ska sitta hemma och knyta näven i fickan, du verkar vara bra på det...

Jag har vart bakis i dag så det skulle till mer än så för att jag skulle engagera mig kan jag säga... Och jag kan säga till folk ska du se...
Varför så avig? Är du polack? :blah

Nej. Han skulle ha "åkt iväg och handlat grejer". Då kan han fakturera för både timkostnaden och milersättning...

Ehhhk! fan de hade ju inte ens jag tid med ;D

en polare jobbade som konsult i polen, efter några månader så var det dags att åka hem och de skulle sköta jobbet själva så han sa det till polackerna varpå de tittade på honom och "men åker du då är det ju INGEN som jobbar?!" :D

hahaha störtskönt. :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...