Vad är det dummaste du har hört?

Sir Kurtock

Bild på käringa
Gick med
7 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
CBX -80, CB1300F -03
Som rubriken lyder.

Börjar med denna:"Jag ska flytta till ett land som inte tar emot invandrare"-
 

Lill-Erik

Depåkungen
Gick med
29 Sep 2008
Ort
Vindeln
Hoj
KTM 790 Adventure R, KTM 625 SXC
en polare sa till mig en gång när jag köpt en ny smak av festis "Hoppas den smakar skit så jag får dricka upp den"

han är världsbäst på att dra idiotiska meningar.
 

SPORT-R1

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2008
Ort
....
Hoj
Köpes GSXR 1000 eller CBR 1000
"Vi köpte en lägenhet för 1.5 miljoner för 4 år sedan, nu vill vi sälja för 2 miljoner men vi har ingen köpare än. Vi har istället beslutat att vänta till nästa år och säljer då för 3 miljoner istället"
 

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Ort
Kungsholmen
Hoj
Ingen längre =(
Jau du.
Jag och 2 klasskamrater var och lunchade på ett ställe. Vi började då diskutera den kvinnliga delen utav klassen som utger ca 80 %. Rune (som heter något annat i verkligheten) sa då att han tyckte att Agda (som heter något annat i verkligheten) var väldigt sur.
Han ville inte säga sur så han sa istället "Hon den dära Agda hon har fan PH 10 i f****n, så sur é hon!"

Kul att han har koll när det är basiskt och när det är surt.

Han har fortfarande inte fattat varför vi andra tyckte det var så jävla kul...
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Folk säger så jävla mycket dumt att det är lättare att komma ihåg de få gånger man hört någon säga något smart..
 

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Ort
...
Hoj
crescent
En tjejpolare efter att vi kommit hem från ett fallskärmshopp (hon var inte med) "-vadå...stannar planet i luften när ni hoppar?"
Hon tyckte att man skulle ryckas rakt bakåt o bryta nacken av bara farten annars

Brorsans klasspolare under en fysiklektion (också tjej)
"-Men ifall det inte finns syre i rymden..hur andas astronauterna då?"

En arbetspolare för några veckor sen.
Vi bevittnade en krock utanför jobbet och stod o kika ut genom fönstret. Han kommer då o frågar vad som hänt. Och jag börjar spä på hur busschaffören blev prejad av ena bilen o blev skogstokig. Han körde förbi drog i kryckan..slira runt..hoppa ur bussen..sprang fram till föraren i andra bilen o skar han i halsen med en kniv.
Hans ögon blir stora som tefat o frågar seriöst "-va i helvete...allvarligt"
Han tog det lite småilla då dumstämpeln sjunkte in o alla började garva.
Han fortsätter då att det lät lite konstigt det där med kryckan på bussen men resten förvånade honom inte då det kunde ha hänt i södertälje sa han. Där han kom ifrån.
 

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Ort
SS Wonder Village
Hoj
Världsmästarhoj
Konstapeln: "Gick det inte lite för fort där?"

Han stod ju själv med laserpickan å mätte så varför frågar han mig? :va
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Från en geografilektion på högstadiet:

- Var ligger Paris?
- Men fan fröken, du vet att jag inte kan sånt!!!!!
- Jodå, kom igen nu, var ligger Paris!
- Åh..men då... Det ligger väl någonstans i London!


......träffade denna klasskamrat nästan tio år senare och vi börjar prata lite om vad vi ägnade oss åt o.s.v.


- Jag har börjat jobba med jada jada hos BlaBla AB.. Jag pluggade klart förra året...
- Du har alltid varit sån där pluggis, fan, jag får lixom inte in sånt där plugg!
- Näe, det ä lite olika det där, vissa har lättare att lära i plugget. Vissa är teoretiska och vissa är praktiska!
- Jo, jag är inte pluggig alls, Du var lixom bra i plugget!!
- mm.. Jo, minns ju den gången du sa att Paris låg i London!
- Jo, men det är så typiskt mig! Jag trodde ju typ det! För någon månad sedan skällde jag ut en tjejkompis. Jag sa åt henne på skarpen att hon fanimej fick bestämma sig. Hon hade jobbat som au pair men jag blev så förbannad för ena dagen sa hon att hon varit England och nästa gång sa hon Storbritannien så då sa jag åt henne att hon fan fick bestämma sig och säga var hon varit!!!
 

mellow

Mupp
Gick med
28 May 2007
Ort
Kumla
Hoj
-01 Honda 929rr
Satt hemma hos en tjej kompis som nyss hade kalvat och pratade lite om barn, födslar och annat barn tjaffs när hon helt allvarligt frågar: "Hur gammal var du när du föddes?"

Kan inte titta på henne idag utan att garva! :rofl
 

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Norrort
Hoj
SR172
Har faktiskt en otroligt korkad gammal polare.

Han besökte mig på jobbet, när han sen ser min gamla skitiga bil med en liten dekal: "Köpt på fyllan".

Så han kommer in igen och frågar: "Fan nicke, har du verkligen köpt bilen under fyllan?".

Han har visst svårt att förstå att dom inte är seriösa, när det samtidigt sitter en orange dekal med "Beslagtaget gods"!
:D
 

Andersson184

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2004
Ort
Stockholm,Åkersberga
Hoj
suzuki DR650RSE
Hade en skitkaxig men askorkad polare för några år sen som alltid kläckte ur sig dumma saker. Kommer inte ihåg så många nu men fyller på i efterhand.

Han skulle prompt ha en bil lackad mattsvart så det blänker!
Hans farmor bodde absolut uppe i skåne (vi bor i sthlm)
Fyfan va det låter när kamremmen slirar! (fläktremm 240)
Han skulle bräcka mig för ja hade 125:a så han sa att han brukade få låna sin pappas kompis 400cc HD!
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
En vän är ganska duktig på att röra till det för sig och dra fyndiga slutsatser kring lite allt möjligt.

Vi såg "Robin Hood", Kevin Costner-versionen i tonåren. I filmen medverkar Morgan Freeman, och hans karaktär kallar Robin Hood för "kristne".

Mot slutet av filmen har vännen fått nog och säger rakt ut, "Men varför kallar han honom för Christian (kristne), han heter ju Robin Hood!?"
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Det mesta som har haft med kärlek att göra...
saker folk säger som inte betyder något är dumma.

Sedan finns det ju alla klassiker..min kompis på Irland som skulle beskriva färdriktningen.."well..its kind of northsouth of Dublin":rolleyes:
Det var fel spermie som nådde det ägget :p

Edit: just ja..."nej jag kan inte raka mig för då får jag mer hår"....det STÖR mig så in i helvete:huvet
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
"If god drives a Harley
the devil rides a Ducati"

Hur fel kan det bli.
De flesta som ägt en HD vet att Harley ÄR ett helvete. Engine designed in Hell liksom...
Ducati är däremot för trendmedvetna stureplansänglar med spretande lillfingrar.
 
Last edited:
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top