Hej y'all
Har ett problem med hojen som retar mig nåt så in i...
den stannar då och då på grund av att det blir för mycket vakum i tanken.
Idag var det så mycket vakum att tanken hade bucklats in på ett ställe.( !! )
Har aldrig haft problem med detta förrän ja lämna in hojen på verkstad.
Dom har lackat tanken och bytt tanklock (till ett begagnat) + en massa annat då hojen vart stulen.
Har redan vart tillbaka o gnällt på dom en gång men dom "hittade inget fel" ..
Uppenbarligen är nåt fel eftersom det hände idag igen..
Hur kommer det in luft i tanken normalt sett? är det genom tanklocket eller nån slang under?
Finns det nåt ja själv kan kolla innan ja drar tillbaka till verkstan igen o skäller?
orkar inte bli av med hojen mer nu..
tips mottages tacksamt.
hojen är en thunderace från -97
mvh
Har ett problem med hojen som retar mig nåt så in i...
den stannar då och då på grund av att det blir för mycket vakum i tanken.
Idag var det så mycket vakum att tanken hade bucklats in på ett ställe.( !! )
Har aldrig haft problem med detta förrän ja lämna in hojen på verkstad.
Dom har lackat tanken och bytt tanklock (till ett begagnat) + en massa annat då hojen vart stulen.
Har redan vart tillbaka o gnällt på dom en gång men dom "hittade inget fel" ..
Uppenbarligen är nåt fel eftersom det hände idag igen..
Hur kommer det in luft i tanken normalt sett? är det genom tanklocket eller nån slang under?
Finns det nåt ja själv kan kolla innan ja drar tillbaka till verkstan igen o skäller?
orkar inte bli av med hojen mer nu..
tips mottages tacksamt.
hojen är en thunderace från -97
mvh