Va tycks? mitt första bygge

streetgixxer

FSRacing Supermoto/Trial
Gick med
5 Dec 2006
Hoj
KTM 500 SM -12,Orion 125cc fiddy -09
här kommer lite bilder på min fighter.:tummenupp

IMG_2001.JPG

IMG_2003.JPG

IMG_2006.JPG

...blinkerserna ska flyttas upp till lyset, sen e den helt klar:tungan

ser bra ut, inge spec. & udda, men alla linjer förljer varandra bra & sånt. en lyckad fighter helt enkelt :tummenupp
gillar bakljuset.

Jag är emot streetfighters, men skulle jag haft en så hade jag f*n velat att den såg ut som din, riktigt snygg!:tummenupp

Riktigt snyggt framlyse! Mycket bättre än valfritt standard UFO/Alien-ljus. Minimalistisk och stilren, snygg hoj! :tummenupp

Bra! så ska det se ut! :tummenupp Körbart till skillnad från vissa andra, som inte fattar vad det går ut på!

Riktigt snyggt och inga överdrivna blingbling som många sattsar på, en clean och snygg fighter helt enkelt:)
Tycker dock att du skulle satt på ett mindre slipon, men smaken är som baken!

Elmlund

Riktigt snyggt och inga överdrivna blingbling som många sattsar på, en clean och snygg fighter helt enkelt:)
Tycker dock att du skulle satt på ett mindre slipon, men smaken är som baken!

Elmlund
'
haha a sant.
svingen för vara som den är men gafflarna ska antingen bytas till r1:ans eller måla dom svarta:D

Håller med om burken, men det fixar du lätt !

Annars stilren, sjysta linjer och inget onödigt bjäfs, helt enkelt skitsnygg !:tummenupp

Stämmer upp i manskörens lystna sång, riktigt fin! "Less is more", som coffeeshopfolket säger.

/perris

Snyggt! Matt svart ram hade varit grymmt med.... Allt vad en SF ska ha enligt mig, inte massa onödigt tjafs, högt brett styre och rensad bak.

All Heder!

tjena skulle bara säga att hojjen är till salu så om någon skulle vara intresserad så hör av er.

hare gutt:tummenupp

tycker det var ett skitfint bygge, men jag hade tagit och flyttat ner framlyset några centimeter ser lite brutalare ut :)

tycker de är tragist när man förstör en r6:a men din blev fan en riktig skönhet skulle inte tveka en sekund på att skriva ett köpekontrakt me dig:)

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back