Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Thermal skrev:Eller så ser man det så här: En snoris som bor hemma hos mamma (du) eller en världsvan, stilig och stabil man med humor och väl ordnad tillvaro och mycket fritid för gemensamma aktiviteter och som VET att Tierp ligger i skåne.![]()
![]()
Nienna skrev:Tjaa...galet vet jag väl inte. Vi missade tolvslaget..Värre blir kanske själva missen då jag tillägger att alla inblandade var nyktra... Fö ett trevligt avslut på gamla året samt likaså en trevlig början på det nya!
![]()
En nyårsafton firad på tillbörligt vuxet visi ett ytte pytte litet hus med 4 vuxna och 7 barn...nästa nyår är vi barnlösa....får väl se om firandet blir lika vuxet då...
![]()
Jonathan skrev:Sen så är inte killar min grej. Men om du ger mig din hoj så kan vi nog hitta på nåt![]()
Pinky skrev:Vad kan du tänka dig att hitta på om jag ger dig min dämpare, en fälg + mina gamla trasiga kåpor?
Jämställt ska det vara. Den som ger sig in i leken får leken tåla...crall_b skrev:Började kvällen lugnt med god middag på restaurang, när dom stängde kl 02 så skulle jag försöka avstyra ett bråk där några vänner var inblandade, det hela slutade med att jag blev nersparkad av 2 st tjejer, klöst och sparkad i ansikte och rygg i liggand ställning. Blev inte så farligt, fläskläpp och rivsår, öm näsa. Nästa gång en tjej svingar mot mig så kommer inte ett finger läggas imellan. Har alltid levt efter mottot att aldrig slå en tjej men när dom sparkar mot ansiktet på en som ligger ner då tar jag tillbaka mitt motto, så från och med nu tjejer, slår ni mot mig så kommer jag slå tillbaka. Övriga skadade var 3 blödade svullna näsor och en blödande mun (på en tjejkompis till mig, den killen slog tjejer) Fortfarande vet ingen av mina vänner varför dom blev påhoppade. Kanske inte är så farligt men tråkigt att börja ett år så här.
//Crall
Vilka är det som har gjort ace of space?crall_b skrev:Påtal om singstar så fick man otroliga 98xx poäng på madonna like a virgin men kassa 1500 på ace of space, fan va hård rock man e![]()
SuperMicke skrev:Vilka är det som har gjort ace of space?
Markus skrev:Motorface tror jag.
crall_b skrev:...det hela slutade med att jag blev nersparkad av 2 st tjejer...
Pinky skrev:Vad kan du tänka dig att hitta på om jag ger dig min dämpare, en fälg + mina gamla trasiga kåpor?
Nursey skrev:De gillar att ha trekant i Tierp...har jag hört(se annan tråd)
![]()
Jonathan skrev:Vill du vara med gumman![]()
Nursey skrev:Neee..ta det ni..Jag är en One Man (at a time) Woman
![]()
![]()
Pinky skrev:Haha, ni e inte kloka. Stortå klarar jag mig utan. Kanske bäst att ni 2 håller er till varandra istället. Har dock fortfarande inte kommit underfull med vart Nursey bor nu för tiden
![]()
Jonathan skrev:Attans. Då skiter vi i honom. Du är mycket bättre på alla sätt och vis![]()
Pinky skrev:Tänk nu på vad du säger. Kan ju vara skönt att ha nån när hon åker tillbaka till Dublin.
Du kan ju skicka ett PM när du bestämt dig om du vill låta mig göra mer än att suga på din tå![]()
![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph