Va har ni gjort för Galet på nyårsafton?

Var vaken i 44 timmar i sträck :kocko . Har knappt hämtat mig än :död

Full
Vaknade hemma hos en tjej i en annan stad :)
Inga ytterkläder fanns i hallen.
Ringde och fick åka med en annan kompis hem som tur var :)

Thermal skrev:
Eller så ser man det så här: En snoris som bor hemma hos mamma (du) eller en världsvan, stilig och stabil man med humor och väl ordnad tillvaro och mycket fritid för gemensamma aktiviteter och som VET att Tierp ligger i skåne. :hihi :FU

Jag har mer fritid än dig, och är bättre i sängen. Säger vi :hihi

:FU

Nienna skrev:
Tjaa...galet vet jag väl inte. Vi missade tolvslaget.. :gnissla Värre blir kanske själva missen då jag tillägger att alla inblandade var nyktra... Fö ett trevligt avslut på gamla året samt likaså en trevlig början på det nya! :)

En nyårsafton firad på tillbörligt vuxet vis :rolleyes: i ett ytte pytte litet hus med 4 vuxna och 7 barn...nästa nyår är vi barnlösa....får väl se om firandet blir lika vuxet då... :hihi

Klart de blir vuxet.. Jag tänker iaf vara lugn och uppföra mej ordentligt.. :fyllisar eller hur :hihi

Var på en skitkul fest med 15 skydivers, 3 piloter och ett par respektive i Linköping. Ingen :zpy, ingen gjorde nåt dumt och ingen :näsblod. Med andra ord ingen vanlig fallskärmsfest, men skitkul ändå!

Perfekt nyår och nu i år kommer bli så jävla skoj! :banana

Last edited:
Jag är inte galen, bara lite annorlunda :)
Dracka massa öl och sköt fyrverkerier iaf.

Jonathan skrev:
Sen så är inte killar min grej. Men om du ger mig din hoj så kan vi nog hitta på nåt :rofl

Vad kan du tänka dig att hitta på om jag ger dig min dämpare, en fälg + mina gamla trasiga kåpor :D ?

crall_b skrev:
Började kvällen lugnt med god middag på restaurang, när dom stängde kl 02 så skulle jag försöka avstyra ett bråk där några vänner var inblandade, det hela slutade med att jag blev nersparkad av 2 st tjejer, klöst och sparkad i ansikte och rygg i liggand ställning. Blev inte så farligt, fläskläpp och rivsår, öm näsa. Nästa gång en tjej svingar mot mig så kommer inte ett finger läggas imellan. Har alltid levt efter mottot att aldrig slå en tjej men när dom sparkar mot ansiktet på en som ligger ner då tar jag tillbaka mitt motto, så från och med nu tjejer, slår ni mot mig så kommer jag slå tillbaka. Övriga skadade var 3 blödade svullna näsor och en blödande mun (på en tjejkompis till mig, den killen slog tjejer) Fortfarande vet ingen av mina vänner varför dom blev påhoppade. Kanske inte är så farligt men tråkigt att börja ett år så här.

//Crall
Jämställt ska det vara. Den som ger sig in i leken får leken tåla...
Du har väl polisanmält?

Mitt nyårsfirande vat TACK OCH LOV inte i Ödeshög, utan hemma i soffan med älsklingen. God mat och vin och...
Oparty men skönt! Ingen av oss orkade med något annat.
Tyvärr är jag ofta förkyld över nyår, av någon outgrundlig anledning, men i år kände jag iaf smaken på maten... :banana

Last edited:
Haha, ni e inte kloka. Stortå klarar jag mig utan. Kanske bäst att ni 2 håller er till varandra istället :D . Har dock fortfarande inte kommit underfull med vart Nursey bor nu för tiden :va

Nursey skrev:
:rodnar Neee..ta det ni..Jag är en One Man (at a time) Woman :tuttar :hihi

Attans. Då skiter vi i honom. Du är mycket bättre på alla sätt och vis :pannkyss

Pinky skrev:
Haha, ni e inte kloka. Stortå klarar jag mig utan. Kanske bäst att ni 2 håller er till varandra istället :D . Har dock fortfarande inte kommit underfull med vart Nursey bor nu för tiden :va

Men skit i det då :4skrika

Hon bor för tillfället i Uppsala. Hon ska åka hem senare i januari till Dublin igen.

:2cool

Jonathan skrev:
Attans. Då skiter vi i honom. Du är mycket bättre på alla sätt och vis :pannkyss

Tänk nu på vad du säger. Kan ju vara skönt att ha nån när hon åker tillbaka till Dublin.

Du kan ju skicka ett PM när du bestämt dig om du vill låta mig göra mer än att suga på din tå :rofl :rofl

Pinky skrev:
Tänk nu på vad du säger. Kan ju vara skönt att ha nån när hon åker tillbaka till Dublin.

Du kan ju skicka ett PM när du bestämt dig om du vill låta mig göra mer än att suga på din tå :rofl :rofl

Upprepar, killar är inte min grej. :mattias

Men tack ändå. tihi

:hihi

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...