Va har ni gjort för Galet på nyårsafton?

Jag har hört mig själv sjunga efter 10+ öl och ett antal irish coffe och ett antal rena whiskey.
Lät inte helt illa men dagen efter som jag spenderade med att kräkas och ha ångest så spelade dom upp det på storbildstv och jag fick höra hur det lät.
Fyfan.
Då fick jag ännu mer ångest, hade jag bara varit nykter(nyktrare iallafall) så jävlar.
Och kommit ihåg texten:)
Men kul var det iallafall.

Hade fest hemma. vi krängde 2 kilo köttfärs,15 bröd och massa sallad på 5 pers
tog bussen ner till stan vid tolv slaget. Bussen va rena sjöslaget, alla satt och söp, rökte och skräna.
Nere på stan va det rena terorist lägret. Stadens jul gran exploderade, en soptunna bran.
Och en brud hoppa på mig å börja strulla med mig sen upptäckte hon att hon inte kände mig och presetera sig. :D

Drog hem och fortsate festa hela natten. Kl 11 på morgonen så basta vi och rulla oss i snön, bara för att upptäcka att min granne stog och skota sin uppfart.. Så jag festa från 5 på kvällen till 11 på morgonen. :tomten

Just de. Jag bråka med en mörkhyad person som vill komma på min fest. de sluta med att han lacka för att ja kallade invandrare invandrare och sen sa: Och e polare valle den jävla negern... :tummenupp

Glömde säga att de sköts en massa små raketer på bussen.

Last edited:
14 timmars fest från 20. Sen försvann alla andra killar utom min kompis. Så sen satt vi där på morgonen med 8 tjejer. :)

Så jag vet att jag inte är galen.

Var hos några vänner som fick en vattenläcka, så vi fick lov å ringa brandkåren så de kunde pumpa upp och ur allt vatten.
Bjöd på Gevalia till de stackars killarna... sen blev singstar tills rösten försvann... inte så galet men skoj var det!!

HanneZ skrev:
Jag tar henne i försvar? Nä nu har du allt fattat fel.

Okej sorry! du tog inte henne i försvar,du såg inte bara humorn i hennes inlägg
trots att flera andra kommenterat det från samma vinkel som jag ser det.
Läs samtliga inlägg som berör detta ämne en gång till och om det inte klarnat då så ska jag vara mer precis via PM då personliga påhopp inte är tillåtet.

:Bugar

jag var full, starade ensam snöbollskrig mot 10 st främlingar. Jag vann inte. Kastade en iskocka i huvudet på min flickväns kompis och det uppskattades. inte. Men jag vann iallafall :banana Sen så hade jag tele6 med KalleNorton.

Misslyckat nyår, jag spydde inte ens :död

snabbåka skrev:
Okej sorry! du tog inte henne i försvar,du såg inte bara humorn i hennes inlägg
trots att flera andra kommenterat det från samma vinkel som jag ser det.
Läs samtliga inlägg som berör detta ämne en gång till och om det inte klarnat då så ska jag vara mer precis via PM då personliga påhopp inte är tillåtet.

:Bugar
Nä jag va med på vad alla andra menade. Jag trodde dock du hyllade henne, iochmed signaturen och så där. Nu förstår jag bättre! :D

Började kvällen lugnt med god middag på restaurang, när dom stängde kl 02 så skulle jag försöka avstyra ett bråk där några vänner var inblandade, det hela slutade med att jag blev nersparkad av 2 st tjejer, klöst och sparkad i ansikte och rygg i liggand ställning. Blev inte så farligt, fläskläpp och rivsår, öm näsa. Nästa gång en tjej svingar mot mig så kommer inte ett finger läggas imellan. Har alltid levt efter mottot att aldrig slå en tjej men när dom sparkar mot ansiktet på en som ligger ner då tar jag tillbaka mitt motto, så från och med nu tjejer, slår ni mot mig så kommer jag slå tillbaka. Övriga skadade var 3 blödade svullna näsor och en blödande mun (på en tjejkompis till mig, den killen slog tjejer) Fortfarande vet ingen av mina vänner varför dom blev påhoppade. Kanske inte är så farligt men tråkigt att börja ett år så här.

//Crall

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...