Va har ni gjort för Galet på nyårsafton?

Twosaint skrev:
Hrm...Var i en stuga i fjällen och...

Ringde till ett gammalt KK och övertalade henne att fixa en tid hos hennes farsa som är privattandläkare och erbjöd henne att jag skulle gå ner på henne som tack :tungan .

Varje gång någon gick ut och pissade eller gick på utedasset skulle man skjuta raketer. Sånna små som tjuter och smäller, slutade med att en gick av inne i stugan, jag vart träffad av en i skallen när jag stod och urinerade gjorde fan lite ont och fick ont i örat, polarn fick ner en i skon och sprang rakt in i en marschall som han sparkade på polare nr 2 som fick slänga jeansen (samma jeans han hade då han skulle knuffa en kåpsläpvagn utför en backe och hamnade framför, försökte springa ifrån den misslyckades vart överkörd och hamnade på akuten fick sy flera stygn i ansiktet och fick näsan bruten) han som fick den i skon började blöda gick åt en jävla massa plåster för att få ordning på honom. Sista raketen klämde släpvagnsmannen fast mellan skinkorna 03:56 för att inviga det nya året.

Hånglade med en brud som hade snott syrrans leg visade sig att hon var 17 :banana

Sådär! Det var en fest som heter duga!! :tummenupp :D :banana :yoparty

Lilla_Tingeling skrev:
Vilken jäkla härlig start på året du måste ha haft!!! 3kant e juh hur skönt som helst... :tuttar :arsele :tungan :tummenupp

// Lena

Det blir inte en trekant bara för att du använder två fingrar.

Jonathan skrev:
Nej ett alldeles för städat nyår för min del. :(

Skickade dock världens grymmaste GB-inlägg till Kapten Blåskägg och ringde Nursey halv två på natten och sa gott nytt år :hihi

Väntalitehärnu. Varför har du hennes telefonnummer? Har ni en liten romans på G?

Gjorde väl inget speciellt... Satt hos kusin min och det var så jävla dött, 01:00 tänkte jag och sambon gå hem och sova, men då kom kortleken och markerna fram, så det blev det poker istället... Tänkte bara spela ett par händer, slutade med att jag och sambon var dom enda vakna, 05:00 gjorde vi kväll och gick hem.
Jag vann för övrigt =).

pogo skrev:
Jag har provat de där spelet! Omöjligt, jag är antingen över eller under?! :3freak Man måste vränga rösten ut och in och ha jättelåg ton för att de ska fungera...
Såvida inte mikrofonerna var trasiga så är det bara du som är dålig på att sjunga och inte kan ta en ren ton. :tungan
Att du upplevde det som att du behövde sjunga lågt innebär att du har lättare att hitta tonen där. Ska du sjunga ett fiss spelar det det ingen roll om det är någon oktav upp eller ned från originalsången så länge du sjunger just ett fiss. Det kan bli rätt bisarra tonhöjdsändringar ibland.

Seg som f-n drog jag ifrån festen ca 22:00, huvudvärken började komma krypande. Var hemma i säng, ca 22:45, satte lurarna på ljudlöst. Stoppade in öronpluggarna, vaknade 04:00, svarde på en massa nyårs sms, somnade om, vaknade ca 12:00 på nyårsdagen. Mao så sov jag i ca 12h = Jag tror jag var trött! Galet! :tummenupp

loser skrev:
Seg som f-n drog jag ifrån festen ca 22:00, huvudvärken började komma krypande. Var hemma i säng, ca 22:45, satte lurarna på ljudlöst. Stoppade in öronpluggarna, vaknade 04:00, svarde på en massa nyårs sms, somnade om, vaknade ca 12:00 på nyårsdagen. Mao så sov jag i ca 12h = Jag tror jag var trött! Galet! :tummenupp

Ditt nick fick just en helt annan innebörd. :D :rolleyes:

Hängde med ett par kusiner till en fest. Kom iväg sen (va där 23, hade tagit en öl till maten innan). Börja snacka med en brud och bland det första hon sa va att hon ville hångla med någon vid tolvslaget. (blink blink). Resten av kvällen ägnades åt att undvika denna brud. Men ändå vid tolv kom hon fram till mig la armen om en och kolla en i ögonen. Helt om marsh...
Det va galet. Hade jag aldrig gjort om jag va i normalt nyårstillstånd.

jag var jättebusig!!!
Var nykter och hälde i mina klubbkamrater massor av sprit!!! :2cool
var dock sist från festen, va hemma kl 07:35.... :notme

Starstriker skrev:
Väntalitehärnu. Varför har du hennes telefonnummer? Har ni en liten romans på G?

Grabben har moves. Så är det bara :cool:
Du kan få gå en kurs om du vill. 500 pix/h ska jag ha.

pogo skrev:
Jag har provat de där spelet! Omöjligt, jag är antingen över eller under?! :3freak Man måste vränga rösten ut och in och ha jättelåg ton för att de ska fungera...
Jag har grym basröst om jag talar sjunger normalt.
Jag lät som en liten tjej hörde jag senare på videon som polaren har :D
Ska man sjunga utan att förvränga rösten så får man nog allt vara rätt säker på sin röst, det är jag inte ens när jag inte druckit 8-9 öl :D
Riktigt kul var det iaf, speciellt som alla vågade sig på att sjunga. :)
//Tobbe

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...