va det du ?

RSV_R skrev:
2230696 Haha... Det va jag!
Tummen upp!

Haha fan då va jag inte bara fartblind utan färgblind oxå :3freak :hihi , mmm såg att ditt kläd val inte va så passande för dom farter såg det när du körde om mig, trode jag skulle få lite tyg trasor på mig :hihi

Kul va det! Kommer genast att tänka på rockagill och mej själv efter den vägen.... Där har det varit race för!!

@ rockagill: kört något än? Får dra någon repa snart!

Hade vart o jobbat i Borås igår 29/6 och åkte på 42an från knalleland mot gbg när det e en bruta på en svart R6a som bränner på som en hel karl! :tungan
(kan ju iofs vert en sminkad pojk, men det såg inte så ut)

E du me här på sporthoj?

Vilka var det jag såg vid Getängsvägen ikväll...en KTM och en GSX-R när jag åkte där vid 21-tiden.

Socrates skrev:
2279640 Vilka var det jag såg vid Getängsvägen ikväll...en KTM och en GSX-R när jag åkte där vid 21-tiden.

det var jag o en polare,, vi skulle ut på fika tur :hihi nu vet du var Hurricanes mc ligger om du inte visste det innan så nu vill jag se dig på Årsfesten den 19 aug !

Mackan skrev:
2279668 det var jag o en polare,, vi skulle ut på fika tur :hihi nu vet du var Hurricanes mc ligger om du inte visste det innan så nu vill jag se dig på Årsfesten den 19 aug !

He he, blev det mycket fikat då? Misstänkte att det var du, men jag hade så bråttom så jag hann inte stanna till. Jajjemän, nu vet jag! Annars får du lägga ett burnspår utanför på vägen så jag hittar :yoparty

Socrates skrev:
2279697 He he, blev det mycket fikat då? Misstänkte att det var du, men jag hade så bråttom så jag hann inte stanna till. Jajjemän, nu vet jag! Annars får du lägga ett burnspår utanför på vägen så jag hittar :yoparty

japp jag ska rita ett rätt över vägen åt dig vettu !

vem brände på med en minicross på göta mot I-15 i måndags vid 19 tiden ?

Mackan skrev:
2279668 det var jag o en polare,, vi skulle ut på fika tur :hihi nu vet du var Hurricanes mc ligger om du inte visste det innan så nu vill jag se dig på Årsfesten den 19 aug !

Jag kan inte vara med på festen :( Ska vara i halmstad hela lördagen, och på söndag måste jag jobba extra :huvet Kanske kan svänga förbi och titta till er iaf om jag är hemma i tid :tummenupp

*/ ?>
Back