RSV_R skrev:2230696Haha... Det va jag!
Tummen upp!
Haha fan då va jag inte bara fartblind utan färgblind oxå
, mmm såg att ditt kläd val inte va så passande för dom farter såg det när du körde om mig, trode jag skulle få lite tyg trasor på mig 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RSV_R skrev:2230696Haha... Det va jag!
Tummen upp!
, mmm såg att ditt kläd val inte va så passande för dom farter såg det när du körde om mig, trode jag skulle få lite tyg trasor på mig 
Socrates skrev:2279640Vilka var det jag såg vid Getängsvägen ikväll...en KTM och en GSX-R när jag åkte där vid 21-tiden.
nu vet du var Hurricanes mc ligger om du inte visste det innan så nu vill jag se dig på Årsfesten den 19 aug !Mackan skrev:2279668det var jag o en polare,, vi skulle ut på fika turnu vet du var Hurricanes mc ligger om du inte visste det innan så nu vill jag se dig på Årsfesten den 19 aug !

Socrates skrev:2279697He he, blev det mycket fikat då? Misstänkte att det var du, men jag hade så bråttom så jag hann inte stanna till. Jajjemän, nu vet jag! Annars får du lägga ett burnspår utanför på vägen så jag hittar![]()
Mackan skrev:2279668det var jag o en polare,, vi skulle ut på fika turnu vet du var Hurricanes mc ligger om du inte visste det innan så nu vill jag se dig på Årsfesten den 19 aug !
Kanske kan svänga förbi och titta till er iaf om jag är hemma i tid |
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |