Hejsan
Länge sen jag var här och skrev men tänkte att nu när jag äntligen har fått körkortet får jag ju aktivera mig igen.
Jag tänkte att jag skulle göra ett höstklipp nu lite senare i år, ska byta stad och kommer antagligen stångas med helt andra försäkringskostnader så det är nog lika bra att vänta tills man är på plats.
Dom hojarna som jag var intresserad av från början var typ fireblade 900, gsx-r 750, zx7r/9r och liknande. Men sen blev jag tipsad om TL1000R som verkar vara väldigt mycket hoj för pengarna. Men det är tydligen en V-twin motor, som ni kanske märker kan jag inte ett skit om motorer osv...
Vad är skillnaden om man jämför en rad4:a och en V-twin? Någon som har haft någon av hojarna som jag tittar på och kan ge för och nackdelar?
Jag är cirka 180lång och 75kg bred.
Tack på förhand!
Länge sen jag var här och skrev men tänkte att nu när jag äntligen har fått körkortet får jag ju aktivera mig igen.
Jag tänkte att jag skulle göra ett höstklipp nu lite senare i år, ska byta stad och kommer antagligen stångas med helt andra försäkringskostnader så det är nog lika bra att vänta tills man är på plats.
Dom hojarna som jag var intresserad av från början var typ fireblade 900, gsx-r 750, zx7r/9r och liknande. Men sen blev jag tipsad om TL1000R som verkar vara väldigt mycket hoj för pengarna. Men det är tydligen en V-twin motor, som ni kanske märker kan jag inte ett skit om motorer osv...
Vad är skillnaden om man jämför en rad4:a och en V-twin? Någon som har haft någon av hojarna som jag tittar på och kan ge för och nackdelar?
Jag är cirka 180lång och 75kg bred.
Tack på förhand!