V.I.P Körning Sviestad 2011-04-23

Snygga bilder! :tummenupp

Det såg att vara lite jobbigt motljus på vissa bilder, asfalten lyser och hojarna ser ut att vara i skugga. Fast att köra en blixt rakt i ansiktet på folk sådär mitt i svängpunkten är nog inte så poppis :hihi

Jag hade bara en timme på mig så jag gick bara ner till bergskurvan och nya sektionen och drog av lite bilder. Insåg snart att det kanske inte var helt rätt taktik att stå där men då var det lite för sent att flytta på sig.

Lyckades iallafall fånga kraschen med lite bilder skjutna halvt från höften. Skönt att han klarade sig såpass bra ändå. Det såg rätt otäckt ut. :död

// Johan

Snygga bilder! :tummenupp

Det såg att vara lite jobbigt motljus på vissa bilder, asfalten lyser och hojarna ser ut att vara i skugga. Fast att köra en blixt rakt i ansiktet på folk sådär mitt i svängpunkten är nog inte så poppis :hihi

Jag hade bara en timme på mig så jag gick bara ner till bergskurvan och nya sektionen och drog av lite bilder. Insåg snart att det kanske inte var helt rätt taktik att stå där men då var det lite för sent att flytta på sig.

Lyckades iallafall fånga kraschen med lite bilder skjutna halvt från höften. Skönt att han klarade sig såpass bra ändå. Det såg rätt otäckt ut. :död

// Johan
Jo, det är svårt när man inte hinner känna av ljuset innan man börjar :( Men bra kämpat ändå som sagt! :tummenupp

Hehe, ja, det märktes att du inte va med helt från början när han gick omkull :hihi Kan dock tänka mig att det såg ännu värre ut live än på bilderna, och tur som sagt att han klarade sig så pass bra som han gjorde! :)

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back