V.I.P Körning Sviestad 2011-04-23

Snygga bilder! :tummenupp

Det såg att vara lite jobbigt motljus på vissa bilder, asfalten lyser och hojarna ser ut att vara i skugga. Fast att köra en blixt rakt i ansiktet på folk sådär mitt i svängpunkten är nog inte så poppis :hihi

Jag hade bara en timme på mig så jag gick bara ner till bergskurvan och nya sektionen och drog av lite bilder. Insåg snart att det kanske inte var helt rätt taktik att stå där men då var det lite för sent att flytta på sig.

Lyckades iallafall fånga kraschen med lite bilder skjutna halvt från höften. Skönt att han klarade sig såpass bra ändå. Det såg rätt otäckt ut. :död

// Johan

Snygga bilder! :tummenupp

Det såg att vara lite jobbigt motljus på vissa bilder, asfalten lyser och hojarna ser ut att vara i skugga. Fast att köra en blixt rakt i ansiktet på folk sådär mitt i svängpunkten är nog inte så poppis :hihi

Jag hade bara en timme på mig så jag gick bara ner till bergskurvan och nya sektionen och drog av lite bilder. Insåg snart att det kanske inte var helt rätt taktik att stå där men då var det lite för sent att flytta på sig.

Lyckades iallafall fånga kraschen med lite bilder skjutna halvt från höften. Skönt att han klarade sig såpass bra ändå. Det såg rätt otäckt ut. :död

// Johan
Jo, det är svårt när man inte hinner känna av ljuset innan man börjar :( Men bra kämpat ändå som sagt! :tummenupp

Hehe, ja, det märktes att du inte va med helt från början när han gick omkull :hihi Kan dock tänka mig att det såg ännu värre ut live än på bilderna, och tur som sagt att han klarade sig så pass bra som han gjorde! :)

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage