Vårtur

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
"Spring is in the air"

Blev en lite runda idag! :tummenupp :Bugar

Bifogat

• motard 001.2.JPG
    motard 001.2.JPG
    137.5 KB · Visningar: 328
  • motard 003.2.JPG
    motard 003.2.JPG
    132.1 KB · Visningar: 199
  • motard 004.2.JPG
    motard 004.2.JPG
    134.6 KB · Visningar: 322
  • motard 005.2.JPG
    motard 005.2.JPG
    135.7 KB · Visningar: 290
  • motard 010.2.JPG
    motard 010.2.JPG
    141.3 KB · Visningar: 294
Najs!! Va oxå ute å brassade en runda med 650:n!! 1 mils åka och en timmes tvättande efter.. :3freak

Det va det värt!! :tummenupp

jag såg en båge igår kl06:40 typ. utanför eskilstuna. Sen en till såg jag på kvällen (box delivery).

Blev allt en fyra mil igår. De va första turen för mig i år. Va skönt de e, man riktigt känner hur livet får tillbaka sin mening på nåt sätt. :)
Fan vet om man inte skulle ta en böj ida me. hojen e ju redan skitig :rolleyes:

Igår blev det premiärtur för mig också. Första gången med Husan. Nu kan jag hålla med folk om att den går som fan :tuttar. Det var lite blött och grusigt här och där, så det spann mest hela tiden(det kanske inte var nödvändigt att porta toppen) :tungan .

Men kul var det i alla fall :tummenupp

Last edited:
mmm tog första trippen någonsin på motard, och tom på min motard i torsdags, 4 mil, fan åkte mest på tvären iaf, men skoj va det :P

Rasorblade skrev:
"Spring is in the air"

så det va er jag såg när jag jobba .. :(
era grisar den röda honda jag tror jag såg den vid kungsportplatsen runt 12 slaget kan det stämma.
iallafall jag ska ta mig en runda idag :banana

Själv ska jag ut å rasta Husan i morgon...på IS. Det är bövelen fortfarande vinter. Ska njuta så länge det går :yoparty

:fyllisar

CoRuS skrev:
Själv ska jag ut å rasta Husan i morgon...på IS. Det är bövelen fortfarande vinter. Ska njuta så länge det går :yoparty

:fyllisar
Just nu har vi 7 plusgrader i skuggan och snön smälter som bara den! :yoparty
Startade husan idag efter att ha haft isär henne lite smått. Så gött å bara höra motorljudet när hon startar, tänk om man hade ett slipon också. Man får kalla rysningar när man tänker på det. :drool

philsson skrev:
Just nu har vi 7 plusgrader i skuggan och snön smälter som bara den! :yoparty
Startade husan idag efter att ha haft isär henne lite smått. Så gött å bara höra motorljudet när hon startar, tänk om man hade ett slipon också. Man får kalla rysningar när man tänker på det. :drool

Klart den låter bra & som den ska nu när den inte behöver skita ur ett sugrör längre... :rofl :fyllisar

Fniss fniss

CoRuS skrev:
Klart den låter bra & som den ska nu när den inte behöver skita ur ett sugrör längre... :rofl :fyllisar

Fniss fniss
Jag får hoppas det märks någon skillnad. Stoppade om ljuddämparen igår och bara den i sig är ju bara en fet **** strypning!. Med alla rör hit och dit, motståndet lär vara enormt.

zajtar skrev:
så det va er jag såg när jag jobba .. :(
era grisar den röda honda jag tror jag såg den vid kungsportplatsen runt 12 slaget kan det stämma.
iallafall jag ska ta mig en runda idag :banana
Ja det stämmer bra det, var jobbar du?

Adde-Gbg skrev:
Ja det stämmer bra det, var jobbar du?

jag va på vagnen ,,
jobbar inom spårvägen .
blev så avis när jag såg er .
för jag visste att jag inte skulle hinna ut å ta en sväng skulle på en svensexa ..menidag va jag ute .men det va för kallt.
tänkte jag skulle ta mig en runda .det ska vara klar himmel å sol 5 + grader

Rasorblade skrev:
"Spring is in the air"

Grrr vad avis man blir, jaja det finns väl ingen ursäkt längre, det är väl bara rulla ut hojen från datarummet och ge sig ut å åka.. +5 Här med nu ju men snön biter sig kvar.. Jag har ca 1-2km grusväg som det fan i mej ligger permafrost på.. Det blir att åka på blankis ut till asfalten, det blir nog fint.. :gnissla

Kul med "premiär bilderna"!!! :tummenupp

var ute första turen i lördags skönt som fan sedan gick packningen till transmisions kåpa så de var bara att riva igen

Whoho halkade runt på mina slicks igår! :yoparty Fan va gött det var.. :banana
Hoppas på en liten tur idag med :hihi

tog hem hojen igår och tog bara en liten sväng på gatan men fan vad gött det kändes :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back