Vårtur

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
"Spring is in the air"

Blev en lite runda idag! :tummenupp :Bugar

Bifogat

• motard 001.2.JPG
    motard 001.2.JPG
    137.5 KB · Visningar: 328
  • motard 003.2.JPG
    motard 003.2.JPG
    132.1 KB · Visningar: 199
  • motard 004.2.JPG
    motard 004.2.JPG
    134.6 KB · Visningar: 322
  • motard 005.2.JPG
    motard 005.2.JPG
    135.7 KB · Visningar: 290
  • motard 010.2.JPG
    motard 010.2.JPG
    141.3 KB · Visningar: 294
Najs!! Va oxå ute å brassade en runda med 650:n!! 1 mils åka och en timmes tvättande efter.. :3freak

Det va det värt!! :tummenupp

jag såg en båge igår kl06:40 typ. utanför eskilstuna. Sen en till såg jag på kvällen (box delivery).

Blev allt en fyra mil igår. De va första turen för mig i år. Va skönt de e, man riktigt känner hur livet får tillbaka sin mening på nåt sätt. :)
Fan vet om man inte skulle ta en böj ida me. hojen e ju redan skitig :rolleyes:

Igår blev det premiärtur för mig också. Första gången med Husan. Nu kan jag hålla med folk om att den går som fan :tuttar. Det var lite blött och grusigt här och där, så det spann mest hela tiden(det kanske inte var nödvändigt att porta toppen) :tungan .

Men kul var det i alla fall :tummenupp

Last edited:
mmm tog första trippen någonsin på motard, och tom på min motard i torsdags, 4 mil, fan åkte mest på tvären iaf, men skoj va det :P

Rasorblade skrev:
"Spring is in the air"

så det va er jag såg när jag jobba .. :(
era grisar den röda honda jag tror jag såg den vid kungsportplatsen runt 12 slaget kan det stämma.
iallafall jag ska ta mig en runda idag :banana

Själv ska jag ut å rasta Husan i morgon...på IS. Det är bövelen fortfarande vinter. Ska njuta så länge det går :yoparty

:fyllisar

CoRuS skrev:
Själv ska jag ut å rasta Husan i morgon...på IS. Det är bövelen fortfarande vinter. Ska njuta så länge det går :yoparty

:fyllisar
Just nu har vi 7 plusgrader i skuggan och snön smälter som bara den! :yoparty
Startade husan idag efter att ha haft isär henne lite smått. Så gött å bara höra motorljudet när hon startar, tänk om man hade ett slipon också. Man får kalla rysningar när man tänker på det. :drool

philsson skrev:
Just nu har vi 7 plusgrader i skuggan och snön smälter som bara den! :yoparty
Startade husan idag efter att ha haft isär henne lite smått. Så gött å bara höra motorljudet när hon startar, tänk om man hade ett slipon också. Man får kalla rysningar när man tänker på det. :drool

Klart den låter bra & som den ska nu när den inte behöver skita ur ett sugrör längre... :rofl :fyllisar

Fniss fniss

CoRuS skrev:
Klart den låter bra & som den ska nu när den inte behöver skita ur ett sugrör längre... :rofl :fyllisar

Fniss fniss
Jag får hoppas det märks någon skillnad. Stoppade om ljuddämparen igår och bara den i sig är ju bara en fet **** strypning!. Med alla rör hit och dit, motståndet lär vara enormt.

zajtar skrev:
så det va er jag såg när jag jobba .. :(
era grisar den röda honda jag tror jag såg den vid kungsportplatsen runt 12 slaget kan det stämma.
iallafall jag ska ta mig en runda idag :banana
Ja det stämmer bra det, var jobbar du?

Adde-Gbg skrev:
Ja det stämmer bra det, var jobbar du?

jag va på vagnen ,,
jobbar inom spårvägen .
blev så avis när jag såg er .
för jag visste att jag inte skulle hinna ut å ta en sväng skulle på en svensexa ..menidag va jag ute .men det va för kallt.
tänkte jag skulle ta mig en runda .det ska vara klar himmel å sol 5 + grader

Rasorblade skrev:
"Spring is in the air"

Grrr vad avis man blir, jaja det finns väl ingen ursäkt längre, det är väl bara rulla ut hojen från datarummet och ge sig ut å åka.. +5 Här med nu ju men snön biter sig kvar.. Jag har ca 1-2km grusväg som det fan i mej ligger permafrost på.. Det blir att åka på blankis ut till asfalten, det blir nog fint.. :gnissla

Kul med "premiär bilderna"!!! :tummenupp

var ute första turen i lördags skönt som fan sedan gick packningen till transmisions kåpa så de var bara att riva igen

Whoho halkade runt på mina slicks igår! :yoparty Fan va gött det var.. :banana
Hoppas på en liten tur idag med :hihi

tog hem hojen igår och tog bara en liten sväng på gatan men fan vad gött det kändes :yoparty

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret