lorkan
Bannad
Vilken dag!Åkte till HBG idag igen, dags för teoriprov 2, misslyckades ju den 1a mars. Väl framme kommer jag på att jag har glömt mitt pass, men eftersom jag redan har skrivit på alla papper och fotat mig sen förra gången tänkte jag att det inte borde bli några problem. Så fel jag hade. Receptionisten tvärvägrade; "Man måste ha ID med sig varje gång". Jag påpekade att jag redan hade skrivit en gång innan och att allt redan fanns i deras dator, typ tre klick för att få fram bild och uppgifter som kunde identifiera mig. Men det gick absolut inte, vilket innebar att skulle få boka ny tid och att pengarna var förbrukade.
Det var ungefär 18 minuter kvar tills provet började, och jag gjorde ett sista försök att få göra det, jag ringde min pappa och frågade om han kunde komma för hjälpa till och identifiera mig. Sagt och gjort, 16 minuter senare var han där. (Hur hann han köra 4 mil på 16 minuter med 90väg nästan hela vägen in ?
Fick dock skriva mitt teoriprov till slut, och fick 56 p.
Fan va gött det var !I väntan på bussen hem igen syntes vårtecken överallt dessutom, både sporthojar och diverse SM's drog omkring överallt. Riktigt goett att se och höra !
Var tvungen att skriva av mig, är lagom nöjd nu, uppkörningen kvar sen är KK:et klart och en fem år gammal dröm går i uppfyllelse.
Edit; skulle stå 4, inte 5, 5 mil på 16 minuter blir en snittfart på 180km/h va ?
Last edited: