Vårkänslor =)

helvetesjävlaskitförbannadevinterattintesläppatagetsåmankommerut=)

Nej, jag e inte avundsjuk:huvet:huvet:huvet

:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp
Underbart. Vissa har det fördjävla bra alltså! jävla glenn's :mad:

Vad ska man säga :P Grymt !
Är det dom där "nya" Knox (tror dom hette så) hanskarna du har på dig där ?
Kikat lite på dom jag me =)

Japp det e dom handskarna! Köpte dom häromdan... Dyra som fasen, men så ser man ju ut som Terminator nu oxå :tungan

Var oxå ute idag, dock inte dokumenterat (så då hände det kanske inte...?) :va

Vad för kamera har du filmat med?

En fråga bara, du filmar med en gorpo Tyckte jag såg en i backspegeln. Du filmar i 1080p eller hur? Har nyligen skaffat en och läste att det blir ca 130 graders vidvinkel vid 1080p och ca 170 graders vidvinkel vid 720p. Tycker detta såg bättre ut än många andra och min egen film. Tror det blir 1080p i fortsättningen mest för att slippa få så sjukt mycket fisheye...

En fråga bara, du filmar med en gorpo Tyckte jag såg en i backspegeln. Du filmar i 1080p eller hur? Har nyligen skaffat en och läste att det blir ca 130 graders vidvinkel vid 1080p och ca 170 graders vidvinkel vid 720p. Tycker detta såg bättre ut än många andra och min egen film. Tror det blir 1080p i fortsättningen mest för att slippa få så sjukt mycket fisheye...

Japp det e en Gopro.. och japp jag filmar i 1080 ;)
Provade med 720 en gång men det blir för mycket vidvinkel tycker jag... Vägen blir sjukt smal på film

men shit vilken skillnad i väder det va då, här i stockholm är det en jävla massa snö och is överallt fortfarande... Ser förjäkla härligt ut :)

Fusk !!!!!!!!!!!!!!!!

Fan va sugen man eeeee....ville åkt me i lördags men hojen står johans mc o de flyttade då så d sket sig :huvet
var det inte kallt? när fan städar de bort gruset???

KUNGsbacka är ett bra ställe att besöka såhär på försommarn! Det jobbiga är att jag bor 400 meter från torget där ni stannade, och jag har fortfarande isgata och en Jaguar i ide utanför garaget, dags att ta fram blåslampan kanske :va:):yoparty

Gött att se att andra också utnyttjar helgens fina väder :yoparty

Men fan vad sugen jag blev på att få hojen besiktigad nu så man vågar sig in till stan :näsblod

Boka tid snabbt. Jag bokade för över 2 veckor sen och fick 28 mars som tidigast.

Oj då :gnissla
Aja sålänge jag får tid innan Juni är det lugnt, som det är nu är det inte själva körförbudet i sig som stör mig utan hojens skick som drar till sig oönskvärd uppmärksamhet :hihi

Fan det är ju barmark, fan va tråkigt.
Själv va man ute o sladda runt igår, grusväg med packad snö på är finfint =)

Oj, otur. Jag sökte nu och det fanns tider imorgon, onsdag och torsdag som tidigast... :)

Problemet är att stationer här inte verkar besiktiga hojar under vintern, fösökte besiktiga min sent i höstas men vart jag än letade fick jag tid framåt vårkanten som tidigast så gav upp.

Gör inte mig så mycket men jobbigt för året runt pendlare

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...