Vårkänslor =)

Här i sthlm ligger snön överallt, isen tjock som fan på gatorna.
Ytterligare en anleding till att hata göteborg när ni skickar upp såna här fina videos.

Jag är riktigt avundsjuk.... :'(

Dra på slangen till AC/DC är ju inte helt fel :tummenupp (även om jag fattar att låten är tillagd efteråt :tungan)

Som alla andra här är man lite avis.. jävla fiskrensare, varför ska ni inte ha någon snö kvar knappt?!:mad:

Det blev några mil i solen igår! :tummenupp

Bifogat

• vårmys.jpg
    vårmys.jpg
    68.2 KB · Visningar: 101
Jag var i GBG i helgen och kollade in Johan MC's "flyttrea", det var inte mycket till REA då det mesta var flyttat och jag får väl skylla mig själv lite då jag var sent ute, men tjejen fick ett ryggskydd... men det man reagerade på var att det var asfalt tamejfan överallt, även på grusvägarna nästan haha... här i Borås är det hyffsat men man får ge det två veckor till kanske om man har tur.

Här i sthlm ligger snön överallt, isen tjock som fan på gatorna.
Ytterligare en anleding till att hata göteborg när ni skickar upp såna här fina videos.

Jag är riktigt avundsjuk.... :'(

Ähh.. Va inte så avis nu. Se det från den positiva sidan. Hösten kommer ju tillbaka snabbare häromkring. :brinnerup

Ähh.. Va inte så avis nu. Se det från den positiva sidan. Hösten kommer ju tillbaka snabbare häromkring. :brinnerup

Say w00t?! :confused::confused:
Men kan gladeligen säga att jag har sett två gator blivit sopade idag i det fina vädret och gatan utanför jobbet var även den sopad i morse när jag kom till jobbet...

Snart är våren här!

Kul för er:tummenupp: Tycker själv att det är på tok för mycket snö och is för att ens fundera i hojbanor ännu:glömdet

Fasen va gött ljud det är i 3:orna.

Bra musikval också:yoparty

moooutherfucker!
*på en onykter rysk dialekt typ Peter Stormare i armageddon* :brynad det är inte rättvist!!:mad: fint att höra en traja i vårsolen dock!:tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon