Vårkänslor i Stockholm!

Fucking weather!

I Storbritannien var jag en "året om" motorcyklist (en riktig "biker")... nu har jag blivit det de kallar "fair weather biker" - en som inte kör på vinter. Jag skäms! :(

Ska precis ut igen en sväng.....lovar att brumma lite extra i stan så kanske man gör några hojåkare glada! :)

haha man får alltid ett leende på läpparna när man hör/ser en hojj ute och far:tummenupp

Najsss.....

....och du vet väl att våren kommer fortare på sporthoj? :tummenupp :D :D

Jösses vad man vill att det åtminstånne ska bli mitten Mars...
Då känns det RIKTIGT nära, Har ju snart putsat av lacken för att ha nåt att göra när man ändå är i garaget och tittar till "älsklingen"

Va ute o gääsade lite i Norrköping häromdan, två dagar innan snön föll..:P

Vårkänslorna försvann med det vita...:S

Vår!

Nu är jag så sugen på att börja köra att det gör fysiskt ont i hela kroppen att bara tänka på det. När brukar de börja sopa upp gatorna efter vinterns grusning och sandning?

Innan dom börjar sopa här så måste all jävla snö försvinna, å just nu finns d bara gigantiska snödrivor överallt... Så d blir :fyllisar ett tag till skulle ja tro..!

Last edited:
Nu är jag så sugen på att börja köra att det gör fysiskt ont i hela kroppen att bara tänka på det. När brukar de börja sopa upp gatorna efter vinterns grusning och sandning?

Du är verkligen inte ensam, jag kollar tempraturen hemma 3 gånger om dagen.. och det är svårt att tänka på annat än att få köra.

Eftersom detta blir min första "vår" med hoj.. vad bör man tänka på? Jag gjorde tabben att åka lite för länge i höstas.. kosta 5-tusen.. inte så kul.

Fyfan va man längtar, här är det relativt torrt på dagarna men blir halt o skit på kvällarna oftast. Kallt som fan dock. Hojen ska få nya skor o larmet ska ja montera snart sen jävlar ska det njutas vid 14000rpm

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

hm, ska man ta en sväng genom stan tro, soligt, lite kallt... men inte så mycket snö :va

Som jag skrev förut... Det pirrar mer i kroppen nu än vad det gör när man är RIKTIGT nykär!!!

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...