Vårkänslor i Stockholm!

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Måste bara ventilera lite...körde en tur i solskenet idag med TTR:en...solen värmde på riktigt bra, helt torr asfalt inne istan..motorsång mellan husväggarna...ahhh!!!:) det är en bit kvar, men fan det börja rycka i vårtarmen!! :tummenupp

Jag tog ut min titta på den och rulla in den igen :gnissla

Bifogat

• Suzuki GSX-F 750-99,4.jpg
    Suzuki GSX-F 750-99,4.jpg
    162.1 KB · Visningar: 224
var också i garaget i dag och tänkte att -vafan ett varv runt kvarterat borde man ju fixa. men det slutade med att jag tvättade den istället... inte för att jag behövde det, men när jag ända var där :)

abstinens: påtaglig

var ute förra söndagen -2 grader men torrt (såg en fireblade dan innan så jag var bara tvungen ).snacka om att bakdäcket var hårt
spann loss direkt men fan va gött det var att höra när man drog på.folk trodde nog inte att man var klok.
ska plocka av tanken idag o kolla om man kan smida till ett par insugstrattar o kolla om man kan få lite mer vrid,nån som har nån ide om längder mm.

ååååh. fy sjutton vad man längtar. men har lite å fixa på den innan jag kan köra. såg en hoj för nån vecka sen som var ut å körde =pirr pirr i magen

Vill minnas det var strax över 10 grader i mitten av februari här i stockholm förra året. Det var vårkänslor det!

Nu e det ju snö, blask å fanskap :(

Bläh man ska ju inte läsa sånahär trådar!:) vill ju bara ut och köra. men här ligger det nog islager på vägarna, och hojen är plockad isär.

Och hur kunde man finna vårkänslor i Stockholm? Visseligen var det lite torrt på vissa vägar, men 2- och snorkall vind inbjöd inte till att damma av hojen.
Nää det är bara att inse att man får vänta nån månad till innan det finns en glimt till att ta fram hojen.

Har kört två gånger hela söndag och lördagen förra veckan och sedan förr förra :) det var riktig skönt!

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...