TomK
hela världen är min rejsingbana
Gärna då inom parentes, som redan förevisatsWheeliegirl skrev:2096925Uppdatera med era nick också, så alla vet vem som är vem här på SH!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gärna då inom parentes, som redan förevisatsWheeliegirl skrev:2096925Uppdatera med era nick också, så alla vet vem som är vem här på SH!
Mr R skrev:2109904Vilka åker från Grisslehamn 27 April klockan 10.00?
Skulle vara kul och snacka lite på färjan och samåka till banan...
Emmi skrev:2112511Tom, krävs det nån najjning?
TomK skrev:2112673Kort svar: Nej
Långt svar: Inga krav från banägaren annat än kraschpuckar och uppsamlingskärl - för att skydda asfalten mot repor och bensin/olje-fläckar. Men, det finns fördelar med att naja t.ex. oljepluggarna/oljestickan för att vara säker på att de inte lossnar. Övrig najning är mest för din egen skull (broms-ok o.d.). Man bör också kolla så att inte packningar läcker och motorn i sig droppar olja.
Flera av oss har verktyg med så att det går att fixa sånt på plats.
Wheeliegirl skrev:2110056Jag och Emmi åker med den färjan...
Och Freddie, Percy och Mikey också....![]()
Ludde skrev:2113130Kort följdfråga: Måste man ha kraschpuckar för hjulaxlarna, eller räcker det med fotpinnarna?
chukabowa skrev:2114190Nu e hojen klar för avfärd imorron. lampa fram o blinkers får sitta kvar. men bak e det rensat. o uppsamlingskärl till allt utom vevhusvent. men som jagf förstod det så behövdes det inte. den går ju in delen mellan luftburken o förgasaren. hur många timmar har ni andra räknat med o köra. behöver man ha med sej extra olja o filter för ett byte? e nyservad nu. Hur öppna ljuddämpare kör ni andra med. måste jag ha db-killer i mn akra burk?
mindraper skrev:2115531
Kan någon ta med ett par extra bromsbelägg till Beringer 4-kolv? Husa o KTM radialbromsen ni vet! Mina kan nog ta slut o lokala handlaren hade inga på hyllan. Pretty Please![]()
ses imorn![]()
//m
Jag har nog mina original liggandes (bytte ju till annan typ av belägg) - plockar med om jag hittar dem.mindraper skrev:2115531
Kan någon ta med ett par extra bromsbelägg till Beringer 4-kolv? Husa o KTM radialbromsen ni vet! Mina kan nog ta slut o lokala handlaren hade inga på hyllan. Pretty Please![]()
ses imorn![]()
//m
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka