Vårens Ålands-läger bokat och klart!

Wheeliegirl skrev:
2135546 Tyvärr så är inte mitt knä så bra....:( Ser ut som jag kommer att missa första tävlingen t.o.m.... :gråta
Det var inget brutet eller någon spricka, men lite värre med mjukdelarna...
Svullnaden vill inte gå ner trots alla ansträngningar vid banan. Tack för all hjälp vid min crash, utan Issi, Martin och c/o hade det ändå varit mkt värre nu!! Jag är nog lyckligt lottad iaf... :rolleyes:

/Sara
TERVE weeliegirl.. Har ditt uppsamlingskärl klart så du slipper vurpa någe mer.tar med det till lindköping på torsdag.skaffa bara ett par slangar till bensin.kylare.dom små + vevhusventilationen ( avluftningen )..monteringen tar ett par minuter som du vet,,mvhusaharry :tummenupp

Hur blir det med körningen 25-28 maj, är det ingen som ska åka då.. Krockar det med nått annat..?

Jag har fixat ny bil ialf.. :)

Bifogat

• Skoda 0131.JPG
    Skoda 0131.JPG
    104.9 KB · Visningar: 149
Ronta skrev:
2151325 Hur blir det med körningen 25-28 maj, är det ingen som ska åka då.. Krockar det med nått annat..?
Verkar klent med anmälningar - JoH skulle höra av sig om deltagande i nästa vecka, men annars har jag inte fått in något. Jag ger det några dagar till, men sedan måste deltagarantalet vara tillräckligt (8-10 pers i alla fall) för att det ska vara värt att boka in boendet och bana. Men du är ledig och sugen på att åka eller ?

Ronta skrev:
2151325 Hur blir det med körningen 25-28 maj, är det ingen som ska åka då.. Krockar det med nått annat..?

Jag har fixat ny bil ialf.. :)

Är det freddies "mcbudets" gamla?

TomK skrev:
2151366 Verkar klent med anmälningar - JoH skulle höra av sig om deltagande i nästa vecka, men annars har jag inte fått in något. Jag ger det några dagar till, men sedan måste deltagarantalet vara tillräckligt (8-10 pers i alla fall) för att det ska vara värt att boka in boendet och bana. Men du är ledig och sugen på att åka eller ?

Jag är sugen, försöker få tag i någon som kan åka med från Uppsala.. (M:et ska åka R6a den helgen..)

motardnisse skrev:
Är det freddies "mcbudets" gamla?

Nix det är det inte, den är finare och är en special edition.. Eller hur Freddie..? :hihi

/R

Om jag hittar en låda med tur och möjligen lite pengar så är jag intresserad..
För öva det behöver jag.

Blir det nåt mer Ålandsläger i år? Skulle ju va askul ju!

Jag hänger gärna på till hösten om det blir något och att det inte krockar med flytt, tävlingar eller annat dumt.

Ja mä! Å då ska jag köra alla dagar!! (å int ligga på spa..)

Klart intresserad...

September, går det inte ordna körning slutet på augusti, runt 25?

Passar mig utmärkt, datum bestämt nu då :rolleyes:

Yasha skrev:
2287037 Har föreslagit helgen 9-10 september... det är en JÄTTEBRA helg!!! :7peta

Den helgen är ett kanonförslag. Varför inte börja redan på fredagen den 8'e, så det blir tre dagar?

Jag anmäler mig bums om det blir den helgen! :banana

/S

9-10 är helt åt helvete då Goffe gifter sig och varken jag eller någon annan hojpolare härifrån kan komma.:(

Jo, nog ska vi ha en vända till... Nu när bröllopet är avklarat, så ska jag börja sy ihop något. I augusti är boendet fullbokat, så det funkar inte. September var i alla fall senast jag kollade - ledigt. För min del så är den första helgen i september mest intressant.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra