Våren nära i Dalarna...

Dalmasen

The Lonely Ninja Rider
Gick med
12 Jul 2007
Hoj
Kawasaki ZX-10R -04
Våren nära i Dalarna..."Uppdaterad 03-29"

Ja nästa vecka ska våren vara här.. fan va gött.. Håll tummarna nu grabbs &n girls...:tummenupp

Ja mellan 5-14 grader nästa vecka... enligt www.yr.no :)...

Bifogat

• Vädret.jpg
    Vädret.jpg
    126.9 KB · Visningar: 91
Last edited:
Den var förbi o hälsade på iaf. Hann med 10mil innan vintern bestämde sig för att komma tillbaks :(

Premiär tur idag på 7mil i dalarna...........kallt som satan men det var det värt :tummenupp

Det kliar ordentligt i fingrarna nu :tungan

Håller tummarna för nästa vecka, har inte haft min premiär tur än.

i natt när jag åkte från garaget känndes det inte som vår, fan va det va kallt!!

Men snart ska vi smiska hoj och reta grannar med fuckyouburnouter=)

i natt när jag åkte från garaget känndes det inte som vår, fan va det va kallt!!

Men snart ska vi smiska hoj och reta grannar med fuckyouburnouter=)

hehe klart som fan vi ska :) ja dyker förbi kåken å vill hänga me på tur :) ps. tog ditt råd vegas å inhandla styrdämpare.. hehe finns bild i garaget :).. hade gott..

Förlåt men jag vill gärna att det håller sig lite kallt fortfarande i Dalarna och särskilt då Borlänge. Varför kan undras!? Jo, för jag vill kunna åka lite bräda när jag kommer förbi under Påsken.
Bara så ni vet, det har varit svinkallt nere i Øresundsregionen också.

Måste erkänna att jag känner mig lite kluven, gillar brädåkning jag med, men hojsuget är stort just nu.

Sideline: Finns det någon backe som är öppen så länge i Borlänge trakten?

Förlåt men jag vill gärna att det håller sig lite kallt fortfarande i Dalarna och särskilt då Borlänge. Varför kan undras!? Jo, för jag vill kunna åka lite bräda när jag kommer förbi under Påsken.
Bara så ni vet, det har varit svinkallt nere i Øresundsregionen också.

Du kan nog vara alldeles lugn :mad: Finns Massor av snö kvar,o är kallt o eländigt,,

Måste erkänna att jag känner mig lite kluven, gillar brädåkning jag med, men hojsuget är stort just nu.

Sideline: Finns det någon backe som är öppen så länge i Borlänge trakten?

Romme Alpin borde förhoppningsvis vara öppet. Är det tillräckligt kallt ska det vara öppet.

Du kan nog vara alldeles lugn :mad: Finns Massor av snö kvar,o är kallt o eländigt,,

Hoppas det håller sig bara. Fick inte ledigt så jag kunde fara till Hemsedal nästa helg. På grund av detta måste jag få åka lite under påsken. Sen att det blir bräda gör det samma.

Tog premiär turen i lördags, var iväg och besiktade hojjen.. Kylan va inge större problem men blött väglag och grus därimot, urk.. Men SNART SÅ!! ;)

Romme Alpin borde förhoppningsvis vara öppet. Är det tillräckligt kallt ska det vara öppet.

Ser ut som du har tur, extra öppet till annandag påsk :) Har jobbat på Romme och de brukar normalt stänga kring månadsskiftet mars/april oavsett snöförhållanden.

Får hoppas snön smälter överallt i Dalarna utom i Romme då :tummenupp

Våren nära ??? :huvet

Bifogat

• 1.JPG
    1.JPG
    102.3 KB · Visningar: 107
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!