Våren nära i Dalarna...

15cm och fortsätter,sista bakslaget?

Henrik

Kollar man på SMHI och vädret på TV så ska det bli mildare nästa vecka. Börjar redan på måndag med några enstala plusgrader och frammåt Onsdag så ska de väl bli en +5 grader både här i Eskilstuna och uppåt i Dalarna.

Själv sitter jag och kollar ut genom fönstret och det snöar ganska rejält, blev vitt på någon timma och ser inte ut att bli bättre tills imorgon =( jag som tänkte ta premiärturen (övningskör) ser ut att få vänta.

Kollar man på SMHI och vädret på TV så ska det bli mildare nästa vecka. Börjar redan på måndag med några enstala plusgrader och frammåt Onsdag så ska de väl bli en +5 grader både här i Eskilstuna och uppåt i Dalarna.

Själv sitter jag och kollar ut genom fönstret och det snöar ganska rejält, blev vitt på någon timma och ser inte ut att bli bättre tills imorgon =( jag som tänkte ta premiärturen (övningskör) ser ut att få vänta.

Har testat XT600,går fint i snö och stryktåliga när det inte går fint längre! :)

Annars är det bara att vänta.

Henrik

Vart en kort vända idag igen men FY FAN va kallt, blir varmare snart hoppas jag :banana

article4757134.ab

Våren nära!!!!!
Jo tjena.
10 cm snö. Känns som ett slag i ansiktet.:huvet :huvet :huvet

Mmm känns som man är en slagpåse, ska ut på krogen å dränka mina sorger ikväll.. heh..

men nu borde det väl varit absolut sista "Stora" snöfallet iaf, kanske blir nå smått skit fram till maj men mina planer att "ställa på" zx10an 1 maj , ska fan inte ändras.. :yoparty

Varför bor ni så jäkla långt upp ?

+10 i luften och svag vind perfekt hojvårväder idag.
Blommor och knoppar på träden.

:näsblod allt är väl relativt men våren kan fan inte va långt borta här heller,så här ser det ut idag i värmland :gnissla

Bifogat

• Bild 22814.jpg
    Bild 22814.jpg
    137.4 KB · Visningar: 63
  • Bild 22804.jpg
    Bild 22804.jpg
    140.2 KB · Visningar: 65
Uppdaterat första inlägget med en väderbild från www.yr.no 03-29...

titta så underbart varmt det ser ut å bli :)))) 8 - 14 grader :D

Det är du som bor jäkla långt ner:hihi !

Men en anledning är väl kanske att vi gillar att ha kul på vintern också.

Tänker på att åka lagg, gräva snögrottor, snölyktor, bli nerbrottad och grundligt kysst i en snödriva mm.

Den här vintern får gärna stanna över påsk!

Men jag måste beställa nya däck nu, så jag har inte tid med er längre...

Uppdaterat första inlägget med en väderbild från www.yr.no 03-29...

titta så underbart varmt det ser ut å bli :)))) 8 - 14 grader :D

Redan hemma från krogen förresten ?
Men kan nog förstå dig... Inte våldsamt imponerad av utelivet i Blge.

Nån som vet var man går i Falun om man är runt 40, vill dansa annat än styrdans och slänga käft med glada människor?

Redan hemma från krogen förresten ?
Men kan nog förstå dig... Inte våldsamt imponerad av utelivet i Blge.

Nån som vet var man går i Falun om man är runt 40, vill dansa annat än styrdans och slänga käft med glada människor?

heh ja det va segt ute igår :).. men men fick me lite folk hem så folk somna hullero m bulle rrunt 7 imorse :)..

Kings arms , marianns ? , skulle nog funka, e lite blandat där, brukar springa in dit när man är i falun å gör stan osäker :)..

hehe klart som fan vi ska :) ja dyker förbi kåken å vill hänga me på tur :) ps. tog ditt råd vegas å inhandla styrdämpare.. hehe finns bild i garaget :).. hade gott..

bara att komma förbi!! onsdagar kl 18 From. 1:a maj kör vi turer om väder infinner sig=)
Ska kolla garaget nu=)

10 mil idag, nu lapas det sol på balkongen. nästan 30grader mot väggen. Helt underbart.

Sommar :D... Det känns ju nästan som det. I alla fall i solen, och om man inte tittar på all snö som ligger på gräsmattan...
Här blev det premiär igår, och några ytterligare mil idag. Underbart! (bara lite kallt om händerna, men snart så klagar man ju på att det blir för varmt så det är bara att njuta av situationen..)

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti