Våren är snart här dags att väcka svensson!!!!

Långa farbron skrev:
Om man ville vara elak så skulle man ju kunna ana en koppling mellan det och människorna.... :näsblod
Stor och slemmig?

Hal och smakar gott?

Hoppar och simmar strömt vatten?

Högt kilopris?

Fattar inte :va

Allvarligt nu sporthojare skall vi dra ihop ett gött gäng och dra en tur tidigt i vår eller???? :squid jag bara undrar för det hade varit kul.

//Ninja man :cdevil

Ninja man skrev:
...Min avsikt är naturligtvis inte att vi skall wheela och spinna på nåra små gator i byarna...
ja nä! Sånt där håller vi hojåkare aaaaldrig på med när vi träffas! Lovar :rolleyes:

Ninja man skrev:
Allvarligt nu sporthojare skall vi dra ihop ett gött gäng och dra en tur tidigt i vår eller???? :squid jag bara undrar för det hade varit kul.

//Ninja man :cdevil

Gör en lista! Brukar vara populärt i sh.com-sammanhang...

Tycker att det låter som ett bra förslag :tummenupp Fast man vet ju inte vad för datum man skall välja, med tanke på vädret :rolleyes:

bebbe skrev:
Tycker att det låter som ett bra förslag :tummenupp Fast man vet ju inte vad för datum man skall välja, med tanke på vädret :rolleyes:

Inte före slutet på april iaf. Vädret kan ju bli kass vilken dag man än väljer, även mitt i sommaren. Jag är lite feg och föreslår lördagen den 14e Maj, förhoppningsvis är allt rullgrus bortsopat då!

Coola Ola skrev:
Inte före slutet på april iaf. Vädret kan ju bli kass vilken dag man än väljer, även mitt i sommaren. Jag är lite feg och föreslår lördagen den 14e Maj, förhoppningsvis är allt rullgrus bortsopat då!

Låter som ett tryggt men dock lite avlägset mål :( Hoppas att det kan bli lite hoj åka innan det!! Men för att sammlas så är det väll ok :tummenupp

bebbe skrev:
Låter som ett tryggt men dock lite avlägset mål :( Hoppas att det kan bli lite hoj åka innan det!! Men för att sammlas så är det väll ok :tummenupp

Klart det blir åka innan dess :banana
19/3 12.00 låter som ett hett tips.

bebbe skrev:

Ja, om det är meningen att det ska bli så många som möjligt och hyfsade chanser för bra väder så får man nog se rätt långt fram i kalendern. Men visst kommer de flesta (inkl mig) ha kört hoj innan dess.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT