hållundan
Emozione!
Lax är Hallands landskapsfisk...Långa farbron skrev:Lax är väl också stockholmslang för homosexuell ,om jag inte missminer mig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lax är Hallands landskapsfisk...Långa farbron skrev:Lax är väl också stockholmslang för homosexuell ,om jag inte missminer mig![]()
hållundan skrev:Lax är Hallands landskapsfisk...

Stor och slemmig?Långa farbron skrev:Om man ville vara elak så skulle man ju kunna ana en koppling mellan det och människorna....![]()

hållundan skrev:Stor och slemmig?
Hal och smakar gott?
Hoppar och simmar strömt vatten?
Högt kilopris?
Fattar inte![]()

Jävlar, den var rätt långsökt.Långa farbron skrev:Lax=Homo=Gay=Halmstadsbo=Hållundan![]()
Ursäkta?Ninja man skrev:Jag får samma respons av mina grannar när rad fyran mullrar igång![]()

jag bara undrar för det hade varit kul.

ja nä! Sånt där håller vi hojåkare aaaaldrig på med när vi träffas! LovarNinja man skrev:...Min avsikt är naturligtvis inte att vi skall wheela och spinna på nåra små gator i byarna...
Ninja man skrev:Allvarligt nu sporthojare skall vi dra ihop ett gött gäng och dra en tur tidigt i vår eller????jag bara undrar för det hade varit kul.
//Ninja man![]()
bebbe skrev:Tycker att det låter som ett bra förslagFast man vet ju inte vad för datum man skall välja, med tanke på vädret
![]()
Coola Ola skrev:Inte före slutet på april iaf. Vädret kan ju bli kass vilken dag man än väljer, även mitt i sommaren. Jag är lite feg och föreslår lördagen den 14e Maj, förhoppningsvis är allt rullgrus bortsopat då!
bebbe skrev:Låter som ett tryggt men dock lite avlägset målHoppas att det kan bli lite hoj åka innan det!! Men för att sammlas så är det väll ok
![]()
bebbe skrev:Låter som ett tryggt men dock lite avlägset målHoppas att det kan bli lite hoj åka innan det!! Men för att sammlas så är det väll ok
![]()

hållundan skrev:Det är vår i Halmstad idag...
![]()
back in black skrev:Klart det blir åka innan dess![]()
19/3 12.00 låter som ett hett tips.
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller