Våren är snart här dags att väcka svensson!!!!

Ninja man

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Kawasaki ZX9R NINJA
Satt i min salt bil och konstaterade att våren är snart här och min jourtid är över för den här vintern :banana . Hade en fundering ang den första vårturen på hojen och kom att tänka på alla mc olyckor :va . Fick en ide´ :fattartil . Varför inte försöka att samla så många som möjligt från SH/göteborg och ta en tur runt stan med kranskommuner och skrämma skiten ur ortsbefolkningen med en mega karavan sporthojar :D för att få dom att fatta att nu är det inte bara trimmade EU-moppar som åker på vägen för att kanske göra en avslutning in på allen i gbg avenyn upp avslutning på götaplatsen :rock bara i all enkelhet för att väcka :trött mr.svensson ur en mc lös vinterdvala samtidigt som många medlemmar träffas live. Kunde vara en kul grej tänkte jag vi kunde ju använda denna tråd till att utveckla om intresse finns typ tid samlingsplats rutt. m.m :yoparty :yoparty :yoparty

:cdevil //Ninja man

Ja det låter ju som en jättebra idé. :rolleyes:

Jag heter Svensson. Har inte varit MCdöd under vintern. Kört en hel del...

BTW är det ungefär så, utan att peka på det exakt, som gruppkörningar går till. Att folk reagerar på det sättet du skriver är ju en annan femma...

Sen är det ju ingen hemlighet att folk träffas på GP under säsongen och kör, vilket är trevligt.

hållundan skrev:
Ja det låter ju som en jättebra idé. :rolleyes:

Jag heter Svensson. Har inte varit MCdöd under vintern. Kört en hel del...

BTW är det ungefär så, utan att peka på det exakt, som gruppkörningar går till. Att folk reagerar på det sättet du skriver är ju en annan femma...

Sen är det ju ingen hemlighet att folk träffas på GP under säsongen och kör, vilket är trevligt.

Jag vet bara hur mina stenåldersföräldrar reagerar vid midsommar när dom äntligen fattat att hojarna har dammats av :rofl :rofl :rofl . Sen har man ju sett att glidarna brukar ha en jätte karavan tidigt på våren så jag tänkte :fattartil varför inte vi som kör riktiga hojar :tummenupp. Jag och mina mc burna vänner skulle tycka att det vara jätte kul :hoppa :hoppa :hoppa

:cdevil //Ninja man

Jag tror inte mina grannar är så glada i twinmuller..... fick lite klagomål förra sommarn.. fick höra en jämförelse med min hoj och stena line som startar :)

Ja vet, vi hojåkare får nog ännu bättre rykte om vi åker och pissar på alla som redan hatar oss...

hållundan skrev:
Ja vet, vi hojåkare får nog ännu bättre rykte om vi åker och pissar på alla som redan hatar oss...

Jag tycker iofs inte att idén som sådan är dålig. Bara för att ett stort gäng hojåkare samlas så måste det inte innebära att man står o torrgasar inne i bostadsområden eller kör på bakhjulet i 100 blås på 30-sträckor.

Måste väl gå att göra nåt vettigt av det, som en invigningskörning för säsongen sas... Tycker jag låter som en skitkul idé men som sagt, om syftet är att skrämma "stenåldersföräldrar" är det väl mindre intressant.

Coola Ola skrev:
Jag tycker iofs inte att idén som sådan är dålig. Bara för att ett stort gäng hojåkare samlas så måste det inte innebära att man står o torrgasar inne i bostadsområden eller kör på bakhjulet i 100 blås på 30-sträckor.

Måste väl gå att göra nåt vettigt av det, som en invigningskörning för säsongen sas... Tycker jag låter som en skitkul idé men som sagt, om syftet är att skrämma "stenåldersföräldrar" är det väl mindre intressant.

Min avsikt är naturligtvis inte att vi skall wheela och spinna på nåra små gator i byarna :) utan syftet är en lungn stillsam vårtur bara för att visa att nu kommer vi ut på vägarna igen samtidigt som man träffar många från forumet vilket jag kunde tycka vara kul :tummenupp

VISA UPP OSS HELT ENKELT :1pajas

:cdevil // Ninja man

Ninja man skrev:
Min avsikt är naturligtvis inte att vi skall wheela och spinna på nåra små gator i byarna :) utan syftet är en lungn stillsam vårtur bara för att visa att nu kommer vi ut på vägarna igen samtidigt som man träffar många från forumet vilket jag kunde tycka vara kul :tummenupp

VISA UPP OSS HELT ENKELT :1pajas

:cdevil // Ninja man
:tummenupp

Ninja man skrev:
Jag får samma respons av mina grannar när rad fyran mullrar igång :yoparty
Var i Mölnlycke bor du? Jag är ursprungligen från L.A (Landvetter) så helt lost är man ju inte i hemmatrakterna...

hållundan skrev:
Var i Mölnlycke bor du? Jag är ursprungligen från L.A (Landvetter) så helt lost är man ju inte i hemmatrakterna...

Har bott lite var stans i kommunen men mestadels Mölnlycke :tummenupp
Bor nu: Säteriet
Har bott: Skogsgläntan, Benareby, Hällingsjö, Härryda, Hindås.
Vill bo: Jagar hus eller lägenhet i bättre omr. ;) om du förstår.

Du född -83 från Landvetter du måste veta vem min sambo är då hon är också född -83 (Liebst) :tuttar

hållundan skrev:

Hey, Göteborgs eget L.A. är ju faktiskt som alla vet Los Angered.... Landvetter kanske kan bli LAX iofs...

Ninja man skrev:
Har bott lite var stans i kommunen men mestadels Mölnlycke :tummenupp
Bor nu: Säteriet
Har bott: Skogsgläntan, Benareby, Hällingsjö, Härryda, Hindås.
Vill bo: Jagar hus eller lägenhet i bättre omr. ;) om du förstår.

Du född -83 från Landvetter du måste veta vem min sambo är då hon är också född -83 (Liebst) :tuttar
Yes, henne "känner" jag, eller vet vem det är...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT