Tjena
Var just ute med körskolan o det spöregnade hela tiden... Är totalt genomsur nu och behöver veta vad jag ska göra med skinnstället för att det inte ska vara som en medeltida rustning imorgon? Fetta in kanske?
Är ett Dainese T3
Var just ute med körskolan o det spöregnade hela tiden... Är totalt genomsur nu och behöver veta vad jag ska göra med skinnstället för att det inte ska vara som en medeltida rustning imorgon? Fetta in kanske?
Är ett Dainese T3
