Kapten Blåskägg
Ny medlem
KalleNorton skrev:2564322kan man inte bara vara ute efter att få :borra lite?
Jo, om man vet hur man kör borrmaskinen.
zappen skrev:2564659Taskigt självförtroende, eller?![]()
Ja, eller realist
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KalleNorton skrev:2564322kan man inte bara vara ute efter att få :borra lite?
Kapten Blåskägg skrev:2564661
Ja, eller realist![]()

Vad yrar du om? Raggar (ragga är åtminstone i min bok ett samlingsnamn för allt mellan att styra brudar på krogen till att föra en intellektuell diskussion om incidenten i Grisbukten och dess inverkan i mordet på JFK med en okänd intressant tjej vid samhällslitteraturhyllan på biblioteket) du på riktiga ruggugglor och hoppas på en fin insida? Om du kan tänka dig att vara tillsammans med stans värsta ruggis för att hon har en fantastisk insida är du trovärdig. Annars inte.Dr.Bike skrev:2564378Jo, ni är ett gäng som gör så. Iaf de sex sju första förhållandena som ni har i byhålan och där ni efter kraschen alltid funderar på "vad som gick fel"
Du är kanske inte rixlikaren för mogenhet heller Valmers, för precis så gjorde jag oxå när jag var i puberteten och runkade till Piff, Raff och Fib-Aktuellt, där ju de "verkliga" skönhetsidealen fanns.
Såklart!Det är väl för tusan det vi gör? (spanar in kvinns)
Det är olika verksamheter vi talar om bara.
Grottmannen på jakt under fyllan, och den som söker livspartnern har väl inte SÅ mycket gemensamt?
Dr.Bike skrev:2564502Hahahaha! Det här är så roligt att läsa så jag ligger och gråter av skratt!! Så här roligt har jag inte haft sen svärmorsan dog!![]()
valmers skrev:2564726Vad yrar du om? Raggar (ragga är åtminstone i min bok ett samlingsnamn för allt mellan att styra brudar på krogen till att föra en intellektuell diskussion om incidenten i Grisbukten och dess inverkan i mordet på JFK med en okänd intressant tjej vid samhällslitteraturhyllan på biblioteket) du på riktiga ruggugglor och hoppas på en fin insida? Om du kan tänka dig att vara tillsammans med stans värsta ruggis för att hon har en fantastisk insida är du trovärdig. Annars inte.
Livspartnern, vad är det? Se dig omkring, hur många lever ihop tills döden skiljer dem åt på tjugohundratalet? Ytterst få däggdjur är monogama. Människan är inte ett av dem.
Mavve skrev:2564451Alla väljer en söt framför en fuling. Människan går på utseendet när man söker efter en partner, det bara är så då vår syn är så utvecklad som den är!
Fula är ju genetiskt handikappade. Det gäller inte bara utseendet utan allt som de gör som att komma på lösningar till vardagsproblem mm.
Snyggingar kommer oftast längre framåt i livet med + att de har roligare på vägen med all uppmärksamhet och partners de kan välja&vraka mellan.
Nu var jag "ful" i munnen![]()
brukar du vakna upp med smulor i sängen??Mavve skrev:Snyggingar kommer oftast längre framåt i livet med + att de har roligare på vägen med all uppmärksamhet och partners de kan välja&vraka mellan.

Mitra skrev:2565321brukar du vakna upp med smulor i sängen??

valmers skrev:2564726...
Livspartnern, vad är det? Se dig omkring, hur många lever ihop tills döden skiljer dem åt på tjugohundratalet? Ytterst få däggdjur är monogama. Människan är inte ett av dem.

Det enda jag säger är att man har gigantiska chanser att bli besviken om man utgår ifrån att man hittat sin livskamrat varje gång man träffar en tjej som man gillar. Bättre att beteckna henne som fickvän, och om det håller de där 10 åren du pratar om är det kanske helt naturligt att skaffa barn om man nu vill det.Chrille skrev:2566130Värmlänningar är inte ett av dem....
Allvarligt skojat så har jag aldrig sett så mycket förhållandemässig misär som sen jag flyttade hit upp.
Hemma på kusten gifter sig min generation och skaffar barn efter decennie-långa förhållanden och en annan anses vara ett hopplöst fall. I värmland verkar det som ett bra förhållande varar hela graviditeten om man planerar familj. Är man inte riktigt så seriös så ska man ge fan i att flytta ihop för det går ändå åt helvete. ...
Och dom säger att finnar är dystra...![]()

valmers skrev:2566172Det blir dock alltid minst bekymmer om man frilansar.![]()

Missvims skrev:2566720Vi gör ett litet test![]()
Vem är detta???
Homo skrev:2566802nån av dom där ministrarna som fick sparken?
Missvims skrev:2566720Vi gör ett litet test![]()
Vem är detta???
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen