Våra skruvade skönhetsideal!

• Thread starter Thread starter Dr.Bike
  • Start date Start date
valmers skrev:
2564058 Jo, tjenare. Vilket kvalificerat skitsnack.

I verkligheten raggar man den snyggaste man hittar och hoppas på en bra insida också.

För min del är inte den nedspacklade bruden den snyggaste. Sedan är det lite skillnad på krogragg och den man förhoppningsvis ska leva tillsammans med.

zappen skrev:
2564290 För min del är inte den nedspacklade bruden den snyggaste. Sedan är det lite skillnad på krogragg och den man förhoppningsvis ska leva tillsammans med.
Måste man leta efter sin framtida livskamrat när man är ute och raggar, kan man inte bara vara ute efter att få :borra lite?

Edit: Och föresten, jag håller med Valmers.

Last edited:
valmers skrev:
2564058 Jo, tjenare. Vilket kvalificerat skitsnack.

I verkligheten raggar man den snyggaste man hittar och hoppas på en bra insida också.

Jo, ni är ett gäng som gör så. Iaf de sex sju första förhållandena som ni har i byhålan och där ni efter kraschen alltid funderar på "vad som gick fel"
Du är kanske inte rixlikaren för mogenhet heller Valmers, för precis så gjorde jag oxå när jag var i puberteten och runkade till Piff, Raff och Fib-Aktuellt, där ju de "verkliga" skönhetsidealen fanns. :mattias

KalleNorton skrev:
2564322 Måste man leta efter sin framtida livskamrat när man är ute och raggar, kan man inte bara vara ute efter att få :borra lite?

Såklart! :tummenupp Det är väl för tusan det vi gör? (spanar in kvinns)
Det är olika verksamheter vi talar om bara.
Grottmannen på jakt under fyllan, och den som söker livspartnern har väl inte SÅ mycket gemensamt?

Last edited:
Dr.Bike skrev:
2564378 Jo, ni är ett gäng som gör så. Iaf de sex sju första förhållandena som ni har i byhålan och där ni efter kraschen alltid funderar på "vad som gick fel"
Du är kanske inte rixlikaren för mogenhet heller Valmers, för precis så gjorde jag oxå när jag var i puberteten och runkade till Piff, Raff och Fib-Aktuellt, där ju de "verkliga" skönhetsidealen fanns. :mattias

:katt och det sägs att tjejer är kattiga. Personligen tycker jag att ni har rätt båda två...det går inte att välja en av era åsikter.
Bra video Dr Bike..sånt borde visas bland unga tonåringar för det är där det kan göra skillnad..skadan är redan skedd hos oss äldre ;)

Ricken skrev:
2564076 Fränt, du tog bara bort skägget ser jag :D

:lol Humor!!

Nursey skrev:
2564395 :katt och det sägs att tjejer är kattiga. Personligen tycker jag att ni har rätt båda två...det går inte att välja en av era åsikter.
Bra video Dr Bike..sånt borde visas bland unga tonåringar för det är där det kan göra skillnad..skadan är redan skedd hos oss äldre ;)

Haha ja kanske det, och jo, visst har Valmers rätt i hur det går till i VISSA avseenden, men jag VILL inbilla mig att det är en mer mogen urvalsprocess, eller kommer exempelvis Valmers en dag säga till sin fru: Jag tog dig för D-kupan och att du var snygg.
Förhoppningsvis inte.
Men ok, ett krogragg kan vara skitigt. Riktigt skitigt...

Last edited:
Alla väljer en söt framför en fuling. Människan går på utseendet när man söker efter en partner, det bara är så då vår syn är så utvecklad som den är!

Fula är ju genetiskt handikappade. Det gäller inte bara utseendet utan allt som de gör som att komma på lösningar till vardagsproblem mm.

Snyggingar kommer oftast längre framåt i livet med + att de har roligare på vägen med all uppmärksamhet och partners de kan välja&vraka mellan.

Nu var jag "ful" i munnen :D

"Beauty is only skin deep, but ugly goes straight to the bone!"

det gäller att hitta den bästa genetiska partnerna att para sig med och utseendet är en av dom saker som avslöjar detta lättast! :mattias

edit: oj nu va jag ganska lik mavve upptekcte jag!

Last edited:
Måste ju tillägga att om man är ful har man ju svårare att få en anställning tex ;)

Det bevisade ju Aftonbladet m fl. tex.

Martein skrev:
2564452 det gäller att hitta den bästa genetiska partnerna att para sig med och utseendet är en av dom saker som avslöjar detta lättast! :mattias

Exakt - här är ju en som fattat det.

Kul för en som hittar en som medverkat i "Extreme makeover" då de får barn med tänder helt åt helvete och grov&svår akne... ja, ett mobboffer för skolkamraterna :(

weeeeee......

Last edited:
Mavve skrev:
2564451 Fula är ju genetiskt handikappade. Det gäller inte bara utseendet utan allt som de gör som att komma på lösningar till vardagsproblem mm.

HOST host...jag tror inte ens att JAG behöver säga något om DEN kommentaren... Det kommer SÄKERT någon annan...
:lol Now Youré in DEEP shit mate! *skratt*

Mavve skrev:
2564455 Måste ju tillägga att om man är ful har man ju svårare att få en anställning tex ;)

DET är däremot säkert sant.

Last edited:
Mavve skrev:
2564455 Måste ju tillägga att om man är ful har man ju svårare att få en anställning tex ;)

Exakt - här är ju en som fattat det.

Kul för en som hittar en som medverkat i "Extreme makeover" då de får barn med tänder helt åt helvete och grov&svår akne... ja, ett mobboffer för skolkamraterna :(

weeeeee......

fast du håller nog med om att dom inte direkt spottar ut några tior från det där programmet= GENOMSKINLIGT! ;D

vilket för en vidare i ämnet: man ser rätt fort om nån e "plastic fantastic" och iaf jag ryggar tillbaks rätt hårt då..

zappen skrev:
2564290 För min del är inte den nedspacklade bruden den snyggaste. Sedan är det lite skillnad på krogragg och den man förhoppningsvis ska leva tillsammans med.
På krogen raggar man på den brud som är fullast, det är där man har störst chans. Sen om hon är snygg också är det bara ett plus! :mattias

Dr.Bike skrev:
2564465 HOST host...jag tror inte ens att JAG behöver säga något om DEN kommentaren... Det kommer SÄKERT någon annan...
:lol Now Youré in DEEP shit mate! *skratt*

Tar man 50 snyggingar och 50 fulingar och låter dem göra saker som att fläta sitt hår, organisera sin garderob, diska mm mm. Ja, saker som man får för sig då&då så fixar snyggingarna detta fortare/bättre än fulingarna.

Sen kan ju en riktig fuling vara hur duktig som helst men helt ointressant för att den personen ser ut just på det taskiga sättet.

Det är så :tummenupp

Martein skrev:
2564474 fast du håller nog med om att dom inte direkt spottar ut några tior från det där programmet= GENOMSKINLIGT! ;D

vilket för en vidare i ämnet: man ser rätt fort om nån e "plastic fantastic" och iaf jag ryggar tillbaks rätt hårt då..

Många gånger räcker det med att fixa till tänderna och gå igenom huden med laser så den blir normal utan gropar and shit.

Har man sen dessutom helt slapp kropp kan man ju fixa det på ett gym.

Last edited:
Mavve skrev:
2564490 Tar man 50 snyggingar och 50 fulingar och låter dem göra saker som att fläta sitt hår, organisera sin garderob, diska mm mm. Ja, saker som man får för sig då&då så fixar snyggingarna detta fortare/bättre än fulingarna.

Sen kan ju en riktig fuling vara hur duktig som helst men helt ointressant för att den personen ser ut just på det taskiga sättet.

Det är så :tummenupp

Många gånger räcker det med att fixa till tänderna och gå igenom huden med laser så den blir normal utan gropar and shit.

Har man sen dessutom helt slapp kropp kan man ju fixa det på ett gym.

Hahahaha! Det här är så roligt att läsa så jag ligger och gråter av skratt!! Så här roligt har jag inte haft sen svärmorsan dog! :lol

Dr.Bike skrev:
2564502 Hahahaha! Det här är så roligt att läsa så jag ligger och gråter av skratt!! Så här roligt har jag inte haft sen svärmorsan dog! :lol

O du e tillsammans med en riktig heting till pokal som kröner din bönpall ;)

Det måste var trikcfilmat, så snabbt kan man ju inte sminka!!11

Mavve skrev:
2564534 O du e tillsammans med en riktig heting till pokal som kröner din bönpall ;)

Nu gillar jag ju inte att jämföra, men ja, det är jag, och jo det gör hon.
På alla sätt jag kan tänka.
Och faktiskt alla du kan tänka! ;)
Hehe

mini-knutten skrev:
2563998
Bör kanske tillägga att jag är rätt ful :D, och att jag självklart också uppskattar det inre. Blir lite 50-50% mellan yttre och inre :)

För min del (och min babe) handlar det om 100% yttre, 100% inre. :musik

Jag tycker iaf det är skönt att heroin-chic-trenden är passé och tjejer ser ut som cheyer igen. :tummenupp

Zee skrev:
2564569 För min del (och min babe) handlar det om 100% yttre, 100% inre. :musik

Jag tycker iaf det är skönt att heroin-chic-trenden är passé och tjejer ser ut som cheyer igen. :tummenupp

Säg det till Ullis :rofl

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...