Vår

Status
Ej öppen för fler svar.
Senast jag träffade en Stockholmare var på hans husvagnssemester.Bilen var full av skrikande ungar, en överhettad fru och packning där denna Stockholmare for runt bilen i sina knasiga sandaler som om semestern skulle genomföras på accord.Han skulle till Kristianstad och jag skickade han till Helsingborg.Tvi hundan va jag gasade sedan från denna plats. :D

Jag är däremot tacksam för dessa uppländska sommarturister som så gärna vill besöka denna del av landet och sedan påstår att de inte förstår vad vi säger.Vad skulle vi annars skratta åt om vintrarna.

För övrigt fryser det på så snabbt mellan varven just nu så hojen har det klart bättre i garaget.

Last edited:
Senast jag träffade en Stockholmare var på hans husvagnssemester.Bilen var full av skrikande ungar, en överhettad fru och packning där denna Stockholmare for runt bilen i sina knasiga sandaler som om semestern skulle genomföras på accord.Han skulle till Kristianstad och jag skickade han till Helsingborg.Tvi hundan va jag gasade sedan från denna plats. :D

Det var nog ingen stockholmare.... han var garanterat från Uppsala ! :dummer :hihi

Märks att vi längtar till våren så vi får något vettigt att göra istället för att dricka öl och förolämpa varandra på ett forum. :krama

Vi gör så här att vi stänger ned denna tråd och hänvisar till denna istället; "Längtar efter sommaren?"
Sen kommer jag köra lite hårdare i denna forumdel framöver. Ni får gärna skriva galna inlägg om allt möjligt men gör det i "Överflödiga diskussioner".

Mvh Peter

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...