Gustav1 skrev:Nej, DOM!
ah... DOM.. De äckliga djävlarna som rakar sig vid handfaten i duschrummet utan att göra rent efter sig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gustav1 skrev:Nej, DOM!
korvgubbe skrev:ah... DOM.. De äckliga djävlarna som rakar sig vid handfaten i duschrummet utan att göra rent efter sig...
)Markus skrev:Tss, jag såg en gejgubbe som rakade sig, borstade tänderna, bastade och duschade (i den ordningen).
Det är vidrigt. Snaggad var han också. (Gejfrilla)
korvgubbe skrev:ah... DOM.. De äckliga djävlarna som rakar sig vid handfaten i duschrummet utan att göra rent efter sig...
korvgubbe skrev:Var det han?:
N.Blomqvist skrev:...jag tycker det är otroligt ignorant och ett slag i ansiktet mot dessa människor att släppa in ytterligare personer i landet...
Lite?lorkan skrev:Markus spelar nog precis på främlingsfientlighetsgränsen eller lite över den ?
lorkan skrev:Markus spelar nog precis på främlingsfientlighetsgränsen eller lite över den ?
Och problemet är? Läs vad jag skriver, jag tror tom. du kan instämma i vissa saker så varför bråkar du med mig?Markus skrev:Synd för dig.
(Att av 349 ledamöter har du ingen åsiktsfrände.)

korvgubbe skrev:Lite?
.... det finns ju en anledning till att jag gjorde en alldeless egen smiley till markus:![]()

N.Blomqvist skrev:Och problemet är? Läs vad jag skriver, jag tror tom. du kan instämma i vissa saker så varför bråkar du med mig?![]()
Aaahh... Sorry. Missförstod dig.Markus skrev:Ja, jag instämmer i "allt" och jag bråkar inte med dig.
![]()
Jag påtalar bara att du har åsikter som är ganska pk, ganska neutrala, inte extrema - och ändå vågar ingen uttrycka dem offentligt, det är i princip förenat med straff att göra det.
Esquire skrev:Det är en fråga om miljö. Inte om arv.
Tänk så här: miljonprogrammets betongkaserner är ju inte särskilt upphetsande...
wizlow skrev:ingen tvingar dom att bo där
wizlow skrev:ingen tvingar dom att bo där. Dessutom så är så många arbetslösa att dom skulle kunna måla om husen
Jag kan utveckla. Dom har möjlighet att slå upp tält på gärdet om dom villZee skrev:Du får gärna utvecla detta för dumma mig. Snälla?

Oj så många försök till påhopp, du måste verkligen sitta o koka framför skärmenValen skrev:Det kan du ge dig på, din lilla skolflicka. Om du tror att folk utan fördomar inte får det efter dessa incidenter är du precis lika korkad som du faktiskt ger sken av. Om man ponerar att "nysvenskar" är överrepresentativa i dessa vidriga våldtäkter kan man lätt förstå att folk tröttnar till slut. Vänd på det: om du flyttar till något annat land och därmed blir invandrare, tror du att folket i ditt nya land skulle tänka på dig som en landsman som begått brott eller skulle du betraktas som en invandrare som begått brott?

HanneZ skrev:Oj så många försök till påhopp, du måste verkligen sitta o koka framför skärmen![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |