Våldtäkt i badhus!

korvgubbe skrev:
ah... DOM.. De äckliga djävlarna som rakar sig vid handfaten i duschrummet utan att göra rent efter sig...

Tss, jag såg en gejgubbe som rakade sig, borstade tänderna, bastade och duschade (i den ordningen).
Det är vidrigt. Snaggad var han också. (Gejfrilla :zpy)

Markus skrev:
Tss, jag såg en gejgubbe som rakade sig, borstade tänderna, bastade och duschade (i den ordningen).
Det är vidrigt. Snaggad var han också. (Gejfrilla :zpy)

Var det han?:

Bifogat

• ava.gif
    ava.gif
    10.8 KB · Visningar: 143
korvgubbe skrev:
ah... DOM.. De äckliga djävlarna som rakar sig vid handfaten i duschrummet utan att göra rent efter sig...

Araber är generellt sett väldigt håriga.

Hmmm... Ganska intressant konversation, faktiskt.

Jag skulle vilja påstå att en ko alltid är en ko. Den börjar inte kalla sig för häst bara för att man ställer den i stallet.

"Det är en fråga om miljö. Inte om arv." -Exakt! Men jag tror inte det har så mycket med miljön i dom kriminellt belastade förorterna i Sverige att göra, eftersom den miljön har dom, eller deras förfäder, själva skapat. Och jag tror inte att det är en slump att kvinnosyn och våldsbenägenhet i Tensta/Hjulsta/Rinkeby osv. liknar den i deras hemländer.

En intressant aspekt är att fundera på hur väl anpassade till samhället dom skulle vara om dom vuxit upp som adopterade. -Med svenska föräldrar, svensk kultur, men i samma omgivning.

Dom flesta ungdomar begår jävulskap, en del mer och andra mindre, men det är skillnad mellan en våldtäkt och ett inbrott eller en olovlig körning.

Men, skillnaden är att dom flesta inte får brottsligheten som kultur utan faktiskt anpassar sig till samhället när dom börjar närma sig vuxen ålder.

Problemet är när invandringen blivit för övermäktig så att ansvariga myndigheter och instutitioner inte längre har tid och resurser att hjälpa dom stackarna som redan är har.

Sverige är fullt med människor, såväl svenska som utländska, med fruktansvärda upplevelser i bagaget, och jag tycker det är otroligt ignorant och ett slag i ansiktet mot dessa människor att släppa in ytterligare personer i landet innan vi hjälpt dom som redan är här.

Nåväl... :backontop

Faktum är att det finns massor av underbara människor med utländsk härkomst som arbetar och sköter sig.

Men eftersom det är just så att dom sköter sig så märks dom inte, utan det är packet som utmärker sig som syns.

Men faktum är att jag tror att invandrare som kommit snett i tillvaron, främst från arabländerna och östeuropa, har större benägenhet att utföra tex. våldtäkter och bilda gäng som drar fram och ödelägger allt i sin väg än vad svenskar, tyskar, danskar, greker, italienare, spanjorer, fransmän, osv. i samma situation skulle ha. Och det har till stor del att göra med situationen och det politiska och religiösa läget i hemlandet, -som dom i sin tur tar med sig hit och fortsätter att praktisera i vårat samhälle med mindre lyckat resultat.

*edit* -Skriver som en kratta idag.

Last edited:
korvgubbe skrev:

Haha, innan det blir ren pajkastning .

All-in på Korvgubbe, som verkar vara icke-främlingsfientlig. Håller med dig.

Markus spelar nog precis på främlingsfientlighetsgränsen eller lite över den ?

N.Blomqvist skrev:
...jag tycker det är otroligt ignorant och ett slag i ansiktet mot dessa människor att släppa in ytterligare personer i landet...

Synd för dig.

(Att av 349 ledamöter har du ingen åsiktsfrände.)

lorkan skrev:
Lite?
.... det finns ju en anledning till att jag gjorde en alldeless egen smiley till markus:
poke4.gif

lorkan skrev:

Hörrudu, Mr. Jag-är-tolv-år-gammal-och-kan-allt:
Du bor i Klippan, där hugger man ihjäl fredliga utbytesstudenter och lämnar sedan svartmåalde kålhuvuden på mordplatsen.
Det är över gränsen. :fatta!

(;))

Markus skrev:
Synd för dig.

(Att av 349 ledamöter har du ingen åsiktsfrände.)
Och problemet är? Läs vad jag skriver, jag tror tom. du kan instämma i vissa saker så varför bråkar du med mig? :fatta!

N.Blomqvist skrev:
Och problemet är? Läs vad jag skriver, jag tror tom. du kan instämma i vissa saker så varför bråkar du med mig? :fatta!

Ja, jag instämmer i "allt" och jag bråkar inte med dig.
:pannkyss
Jag påtalar bara att du har åsikter som är ganska pk, ganska neutrala, inte extrema - och ändå vågar ingen uttrycka dem offentligt, det är i princip förenat med straff att göra det.

Markus skrev:
Ja, jag instämmer i "allt" och jag bråkar inte med dig.
:pannkyss
Jag påtalar bara att du har åsikter som är ganska pk, ganska neutrala, inte extrema - och ändå vågar ingen uttrycka dem offentligt, det är i princip förenat med straff att göra det.
Aaahh... Sorry. Missförstod dig. :fyllisar
Mjo, det är en underlig värld vi lever i när man tom. hajar till av förvåning när fröknarna och barnen på Juniors dagis sjöng Svenska Nationalsången efter deras "Lilla Vasaloppet".

Att en sådan självklarhet ska kunna få en att reagera med nästan tårögdhet av tacksamhet och värme är faktiskt ett tecken på att det inte står riktigt rätt till överallt.

Esquire skrev:
Det är en fråga om miljö. Inte om arv.

Tänk så här: miljonprogrammets betongkaserner är ju inte särskilt upphetsande...

ingen tvingar dom att bo där. Dessutom så är så många arbetslösa att dom skulle kunna måla om husen

wizlow skrev:
ingen tvingar dom att bo där. Dessutom så är så många arbetslösa att dom skulle kunna måla om husen

Du får gärna utvecla detta för dumma mig. Snälla?

Zee skrev:
Du får gärna utvecla detta för dumma mig. Snälla?
Jag kan utveckla. Dom har möjlighet att slå upp tält på gärdet om dom vill :rolleyes:

Edit: Fast det kanske var det där med målningen du funderade över? :va

Valen skrev:
Det kan du ge dig på, din lilla skolflicka. Om du tror att folk utan fördomar inte får det efter dessa incidenter är du precis lika korkad som du faktiskt ger sken av. Om man ponerar att "nysvenskar" är överrepresentativa i dessa vidriga våldtäkter kan man lätt förstå att folk tröttnar till slut. Vänd på det: om du flyttar till något annat land och därmed blir invandrare, tror du att folket i ditt nya land skulle tänka på dig som en landsman som begått brott eller skulle du betraktas som en invandrare som begått brott?
Oj så många försök till påhopp, du måste verkligen sitta o koka framför skärmen :hihi

HanneZ skrev:
Oj så många försök till påhopp, du måste verkligen sitta o koka framför skärmen :hihi

Inte alls, ramlar in då & då & får mig ett gott skratt faktiskt. Får väl tacka för underhållningen, hanna.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg