HanneZ skrev:Spelar det någon roll? Är det värre om det vore nysvenskar?
Nej, men det är den enda mening han kan skriva felfritt så han skriver den om och om och om igen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HanneZ skrev:Spelar det någon roll? Är det värre om det vore nysvenskar?
korvgubbe skrev:Nej, men det är den enda mening han kan skriva felfritt så han skriver den om och om och om igen!
Markus skrev:...
Spelar det någon roll vem man nekar inträde på krogen?
HanneZ skrev:Om kriterierna är turk, mörkhyad etc. så spelar det roll.
Va? Hur fick du det till att jag tycker att det är ok att grupper diskriminerar?Markus skrev:Jaha, så det spelar bara roll om en grupp diskrimineras, om de själva diskriminerar så är det sejf? Låter lurigt.
HanneZ skrev:Va? Hur fick du det till att jag tycker att det är ok att grupper diskriminerar?
newstead skrev:Ja, han fick ju score:a![]()
Tja starta då en tråd om det istället för att i varje tråd där något skett börja vifta om "fan nu är det nysvenskarna som gjort det igen". Att kunna hålla en sådan diskussion på detta forumet fyllt av främlingsfientliget och adrenalin lär aldrig funka dock.Markus skrev:Hur menar du då? Att vi inte ska diskutera vissa gruppers överrepresentation vid t.ex. våldtäkt (eftersom det är ointressant?) medans det är okej (och intressant?) att diskutera andra gruppers överrepresentation vid s.k. krogdiskriminering?
Jag tycker det är väldigt lustigt det här, en annan skum grej är att ingen vet vad en invandrare är när man talar om grov kriminalitet medan alla vet vad en invandrare är när man talar om krogköer eller arbetsanökningar med exotiska namn.
Jag håller med fullt ut. Varför ska man mörka vissa saker och framhålla andra för?Markus skrev:Hur menar du då? Att vi inte ska diskutera vissa gruppers överrepresentation vid t.ex. våldtäkt (eftersom det är ointressant?) medans det är okej (och intressant?) att diskutera andra gruppers överrepresentation vid s.k. krogdiskriminering?
Jag tycker det är väldigt lustigt det här, en annan skum grej är att ingen vet vad en invandrare är när man talar om grov kriminalitet medan alla vet vad en invandrare är när man talar om krogköer eller arbetsanökningar med exotiska namn.
Okej. Har inte läst Metro men i Aftonbladet (länken i första inlägget) så stod det våldtäkt. Dessutom så var jag en smula ironisk med mitt inlägg, ledsen om jag inte klargjorde det tillräckligt.Victor skrev:Nä, enligt Metro fick han in ett finger innanför hennes bikini. Jag antar att det var bikiniunderdelen dårå.
Så om det kan kallas för våldtäkt vet jag inte, jag tycker det kan liknas med nån form av sexuell trakassering/mobbing.
Och för övrigt hatar jag badhus, alla ink. mig är för feta/bleka/fula för att man ska trivas. Vattnet är förorenat av kiss och det är mest pensionärer som ligger och flyter på sina späcklager.
Markus skrev:Hur menar du då? Att vi inte ska diskutera vissa gruppers överrepresentation vid t.ex. våldtäkt (eftersom det är ointressant?) medans det är okej (och intressant?) att diskutera andra gruppers överrepresentation vid s.k. krogdiskriminering?
korvgubbe skrev:Nej, men det är den enda mening han kan skriva felfritt så han skriver den om och om och om igen!
Victor skrev:Nä, enligt Metro fick han in ett finger innanför hennes bikini. Jag antar att det var bikiniunderdelen dårå.
korvgubbe skrev:Eller hävdar du att brottslighet är genetiskt betingat markus?
Victor skrev:Så om det kan kallas för våldtäkt vet jag inte, jag tycker det kan liknas med nån form av sexuell trakassering/mobbing.

wizlow skrev:Jag skriver de mest för att retas med folk som dig. Du ser bara det du vill se.
Markus skrev:Alltså är det de tjugo svenskarna som är problemet, inte vakterna eller krogägarna. Och vad ska du göra åt det?
korvgubbe skrev:Och vad det gäller lösningen så anser jag inte det är rätt väg att gå att....
Markus skrev:Utan istället tycker du att:
korvgubbe skrev:.... bl.a. att utmedpackarna aldrig ska sitta oemotsagda...
Markus skrev:Och det tror du påverkar folks attityd till olika krogar, restauranger, klubbar och klientelet på dessa?.
Så det är så jäkligt alltså?SSB skrev:Ja, nog är det lite speciellt alltid. Till Husby-badet åker man om man är boende i Tensta, Rinkeby, Akalla och Kista.
Seder och bruk är kanske lite annorlunda i de trakterna jämfört med Östersund.
Risken är alltså stor att vi här har en s.k. multi-kultihändelse. För att använda ett ord som blivit poppis här på SH.
korvgubbe skrev:Definitivt inte... men förhoppningsvis är knappast jag den enda... Och inte heller vi trädkramarblockflöjtspelarstenkastarkommunistmoralkärringar här på sh är de enda...
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |