Vågade inte fråga om nummer...

Men har du hennes uppgifter så kontakta henne och lägg bollen där. Då har du nog fan gjort alla rätt och förtjänat dagens ros.

Det roliga i storyn är att det finns ingen registrerad gäst vid det namnet, förmodligen sa hon inte sitt riktiga namn..

Hehe, ja vi har tystnadsplikt och skulle aldrig lämna ut något. Men jag kollade aktuellt datum och det fanns konstigt nog ingen Tina bokad, killen har nog blivit blåst..

Duktigt blåst.!! Hon ville säkert bara lajja. Angav falskt namn för att slippa bli förföljd efteråt.

Synd om grabben om han trodde nåt mer. Men han kanske lärde sig nåt på kuppen. :rolleyes:

Det roliga i storyn är att det finns ingen registrerad gäst vid det namnet, förmodligen sa hon inte sitt riktiga namn..

Det gör ju hela grejen än mer spännande! Mysteriekvinnan. Bjuder på värsta natten, sen *poff*, upp i rök.

Jag gissar att hon la upp reglerna redan innan saker "började hända".

1) Detta är en engångsföreteelse
2) Inga namn
3) Inge personligt snack
4) Detta är en engångsföreteelse

Tyvärr glömde din manliga gäst bort den viktigaste regeln (så viktig att den t.o.m. upprepades). Den kvinnliga gästen visste vad som gällde och hade sitt alias redo när han bönade och bad efter ett namn.

Vågat att outa kunddata på detta sätt. Kantänka mig att det är skäl för uppsägning per omgående om det framkommer...

Vågat att outa kunddata på detta sätt. Kantänka mig att det är skäl för uppsägning per omgående om det framkommer...
Outa kunddata? Vilken då? Att han säger att de inte hade någon gäst som hette Tina det datumet? Mailet är ju för övrigt inget som han fått från någon presumtiv kund, det är ju bara något han diktat ihop själv för att roa oss här. :tummenupp

Men tillbaka på rätt spår igen: Har Drysen varit i farten? :va

*/ ?>
Back