Men har du hennes uppgifter så kontakta henne och lägg bollen där. Då har du nog fan gjort alla rätt och förtjänat dagens ros.
Det roliga i storyn är att det finns ingen registrerad gäst vid det namnet, förmodligen sa hon inte sitt riktiga namn..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men har du hennes uppgifter så kontakta henne och lägg bollen där. Då har du nog fan gjort alla rätt och förtjänat dagens ros.
Det roliga i storyn är att det finns ingen registrerad gäst vid det namnet, förmodligen sa hon inte sitt riktiga namn..
Hehe, ja vi har tystnadsplikt och skulle aldrig lämna ut något. Men jag kollade aktuellt datum och det fanns konstigt nog ingen Tina bokad, killen har nog blivit blåst..
Outa kunddata? Vilken då? Att han säger att de inte hade någon gäst som hette Tina det datumet? Mailet är ju för övrigt inget som han fått från någon presumtiv kund, det är ju bara något han diktat ihop själv för att roa oss här.Vågat att outa kunddata på detta sätt. Kantänka mig att det är skäl för uppsägning per omgående om det framkommer...

Vågat att outa kunddata på detta sätt. Kantänka mig att det är skäl för uppsägning per omgående om det framkommer...
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |