Vågade inte fråga om nummer...

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Fick detta mail häromdagen till hotellet jag jobbar på:

"Hej!

Vet inte om man kan göra så, men jag måste göra ett försök!

Tisdagen den 25/10 så träffade jag på en tjej ute som ska ha bott hos Er mellan tisdag och onssdag den 25-26/10, men vi lyckades med bedriften att inte byta telefonnummer.

Hon heter Tina och är en blond tjej med axellångt hår, runt 160 lång, säljare/representant för ett Göteborgs-baserat företag, som säljer ”samarbeten”mellan företag.
Hon kör en Vit Volvo V60 D3.

Tyvärr lyckas jag inte komma ihåg namnet på företaget heller.

Så frågan är om Ni har möjlighet att hjälpa mig med Era kontaktuppgifter på henne, eller i alla fall namnet på hennes företag.

Jag är oerhört tacksamma om Ni kan hjälpa mig med det!

Med vänliga hälsningar"

Han har skickat detta till minst ett till hotell, killen är verkligen sugen på den här tjejen :D:D

Brudar tenderar att inte glömma att ge ut sitt nr om dom vill nått. Men va fan ge han företagsnamnet så får han väll ringa dom och leta upp henne. :D

Du får inte ge ut nr till dina kunder. Men du får tala om för honom vilket företag hon jobbar för. Om ni har tystnadsplikt där vill säga. Jag hade blivit skogstokig om ett hotell hade gett ut mina kontaktuppgifter.

Ge honom numret =).
Kan ju bli världens story.

Fast man kanske inte får det.

Du får inte ge ut nr till dina kunder. Men du får tala om för honom vilket företag hon jobbar för. Om ni har tystnadsplikt där vill säga. Jag hade blivit skogstokig om ett hotell hade gett ut mina kontaktuppgifter.

Inte ens det skulle jag lämmna ut.

Det kan ju teoretiskt vara en stalker/brottsling som jagar någon som har fått skyddad identitet.

Att han har mailat fler hotell gör ju inte saken mindre skum, vilket hotell hade han träffat henne på sa han???

Under förutsättning att du har hennes kontaktuppgifter så kan du ju, med hans välsignelse, ge henne hans nummer.

Fast som sagt så tenderar ju inte damer att glömma ge telefonnummer om skarpt intresse föreligger.

Bättre att ringa tjejen o berätta om snubben. Sen ge henne hans nummer eller fråga om han får honom hennes nr.

Rät ät enkelt men kanske inte så spännande...

Inte ens det skulle jag lämmna ut.

Det kan ju teoretiskt vara en stalker/brottsling som jagar någon som har fått skyddad identitet.

Att han har mailat fler hotell gör ju inte saken mindre skum, vilket hotell hade han träffat henne på sa han???

De har du helt rätt i. Men bäst är ju att fråga tjejen om hon vill det. Hon kanske blir glad av att veta att någon söker henne.
Men de måste vara mot standarden på hotell att dela ut uppgifter om sina kunder.

När man kommer hem till familjen igen efter affärsresan så vill man ju inte att någon random Wt-brud ska ringa och störa familjefriden bara för att man ville ha kul för en stund.. Så lämna inte ut några uppgifter.. :)

Hehe, ja vi har tystnadsplikt och skulle aldrig lämna ut något. Men jag kollade aktuellt datum och det fanns konstigt nog ingen Tina bokad, killen har nog blivit blåst..

De har du helt rätt i. Men bäst är ju att fråga tjejen om hon vill det. Hon kanske blir glad av att veta att någon söker henne.
Men de måste vara mot standarden på hotell att dela ut uppgifter om sina kunder.

Jag är inte ens säker på att hotellpersonalen får söka upp föredetta kunder på det viset, annat än om dom måste komma i kontakt med kunden på affärsbasis (feldebitering eller sådant)

Det var ett rättsfall för ett antal år sen

En brud hade nuppat me en snubbe som bodde på ett hotell och blitt på smällen och ville nu få fatt snubben - det var ganska lång tid efteråt.
Typ när ungjäveln ville ha moppe eller nått annat dyrt:D

Han fick förbli anonym

Som flera redan sagt.. Att honom hennes nummer kan ställa till det extremt mkt och göra dig "skyldig" till nåt du inte vill ha på ditt samvete om du har otur. Killen KAN vara en obotlig romantiker, men också ett psykbryt, stalker, svartsjuk ex., svartsjuk pojkvän eller vad som.

Men har du hennes uppgifter så kontakta henne och lägg bollen där. Då har du nog fan gjort alla rätt och förtjänat dagens ros.

*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...