Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sampe skrev:Har hittat en cykel jag e intresserad av. Det är en zx7r (95:a) som gått 5500 mil. Tycker att 5500 mil låter mycket men har ingen riktig uppfattning. Är detta för mycket för en sporthoj?
sampe skrev:Det värsta är att det inte finns någon servicebok vilket kanske är lite riskabelt. Tänkte i sådana fall göra ett M-test på den. Någon som har koll på hur noga dom är på ett M-test. Ifall dom inte upptäcker några fel kan man då räkna med att den är i bra skick?
Finns det någon sida med riktpriser över begagnade motorcyklar?
andersbrink skrev:
. Kolla på magneten på avtappningspluggen, där ska inga metallflagor finns annat än pyttesmå som du lätt kan bryta av mellan tumnageln och pekfingret. (normal växellådsförslitning).
Eller Husaberg........greven skrev:Du har aldrig kört KTM hör jag![]()
.hajen5 skrev:Jag blir nog mer funderssam när man ser t ex 93or som gått 2000 mil.
200 mil per sässong. Trovärdigt så det förslår....
) den är en -97a och kanske inte fått all den kärlek och service den kanske förtjänat, men vid vinter servicen har vi alltid kollat ventilerna t.ex. men aldrig behöft chimsa, däremot fick vxl lådan en russt för 2 sommrar sedan|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |