Växla

Ähh ,, QS e väl bara en onödig lyxpryl för rikemansgossar ,, som jag aldrig provat iof hehe ,,, har alltid använt kopplingen sedan moppeåldern :arsele

Inte bara en lyxpryl ,QS borde vara bra för mig som är underbensamputerad på vänster ben och då mina växlingar ser/är lite skumma , jag växlar nämligen upp genom att flytta foten framför spaken och rycker upp växlarna med hälen och växlar ner genom att trycka ner spaken med hälen ...
Får vara lite försiktig med att växla upp vid vänstersvängarna , borde kanske skaffa mig en sån:confused:

finns det nåt "färdigt" Till en Ducati 900 SSie -00 tro ??

/Juha

Last edited:
Inte bara en lyxpryl ,QS borde vara bra för mig som är underbensamputerad på vänster ben och då mina växlingar ser/är lite skumma , jag växlar nämligen upp genom att flytta foten framför spaken och rycker upp växlarna med hälen och växlar ner genom att trycka ner spaken med hälen ...
Får vara lite försiktig med att växla upp vid vänstersvängarna , borde kanske skaffa mig en sån:confused:

finns det nåt "färdigt" Till en Ducati 900 SSie -00 tro ??

/Juha

Ta en titt på Cordona. :tummenupp
Inte färdigt kitt just till din hoj men en i klubben har haft en sån på sin ssie. Annars tror jag nog de kan hjälpa till och svara på frågor angående installationen.
http://www.cordona.net

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...