Växjö Onsdagsträffar????

A-star

A-star
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Nada...just nu.
Är det någon som vet någonting om Mc-träffarna på Onsdagar i Växjö???Vi har bara hört talas om dom...men är det någon som kan hjälpa oss???Vi hade tänkt åka dit nu på Onsdag...men det är ju en fördel om man hittar dit och om det är någon träff i veckan.Vore tacksam för svar.MVH//Nilla o &. :)

A-star skrev:
Är det någon som vet någonting om Mc-träffarna på Onsdagar i Växjö???Vi har bara hört talas om dom...men är det någon som kan hjälpa oss???Vi hade tänkt åka dit nu på Onsdag...men det är ju en fördel om man hittar dit och om det är någon träff i veckan.Vore tacksam för svar.MVH//Nilla o &. :)

De är mcträff varje onsdag på Öhr cafe i Öhr. Ligger cirka 1 mil ifrån Växjö. Åka väg 30 imot Jönköping, Vrigstad så åker du igen om Öhr. Ligger på vänster sidan efter macken. Brukar vara 2-500 hojar.
Runt 18-19 tiden är lämpligt att dyka upp.

Ta med stora plånboken bara för fikat är gott men dyrt! :banana

Där den gula flaggan finns enligt bilden..ligger Öhr (cirkus... blev lite osäker nu). Ni kan inte missa det. Jag ska troligtvis dit. Skicka ett PM så kan jag säkert möta upp er nånstans.

...Å du...glöm inte att ta med syrran din som du lovad bort till mig (för några månader sedan)... för ett gäng kameler och en begagnad vattenspridare. :7peta :hihi

//KaliZ

Bifogat

• Öhr.jpg
    Öhr.jpg
    77.2 KB · Visningar: 69
Last edited:
:tummenupp Tack för hjälpen....då sticker vi dit i kväll.Ha det bäst o ha en trevlig midsommar//Nillla :hej
MHK skrev:
De är mcträff varje onsdag på Öhr cafe i Öhr. Ligger cirka 1 mil ifrån Växjö. Åka väg 30 imot Jönköping, Vrigstad så åker du igen om Öhr. Ligger på vänster sidan efter macken. Brukar vara 2-500 hojar.
Runt 18-19 tiden är lämpligt att dyka upp.

Ta med stora plånboken bara för fikat är gott men dyrt! :banana

:tummenupp Tack för hjälpen....då ses vi i kväll.Syrran hon har flytt landet....om det va pga att jag gav bort henne eller för nöjes skull har jag ingen aning om.... :hihi :rofl :lol .Men vi åker från N-Ö vid 17.30 tiden så vi dyker upp runt 18.30...ska bli kul.Kör lugnt//Nilla :)
KaliZ skrev:
Där den gula flaggan finns enligt bilden..ligger Öhr (cirkus... blev lite osäker nu). Ni kan inte missa det. Jag ska troligtvis dit. Skicka ett PM så kan jag säkert möta upp er nånstans.

...Å du...glöm inte att ta med syrran din som du lovad bort till mig (för några månader sedan)... för ett gäng kameler och en begagnad vattenspridare. :7peta :hihi

//KaliZ

Hur gick det? Hittade ni dit? Jag såg ingen donna iförd en SH-tröjja iaf. Var en del hojar. Det var en stackare som hade åkt ifrån Sävsjö och lyckats dra av kopplingsvajern...lagom kul att köra hela vägen hem sedan. :3freak

//KaliZ

Yes...vi var där.Här är lite bild bevis :tummenupp
KaliZ skrev:
Hur gick det? Hittade ni dit? Jag såg ingen donna iförd en SH-tröjja iaf. Var en del hojar. Det var en stackare som hade åkt ifrån Sävsjö och lyckats dra av kopplingsvajern...lagom kul att köra hela vägen hem sedan. :3freak

//KaliZ

Bifogat

• jaha 1.JPG
    jaha 1.JPG
    19.1 KB · Visningar: 76
  • jaha3.JPG
    jaha3.JPG
    13.9 KB · Visningar: 65
  • jaha2.JPG
    jaha2.JPG
    12.3 KB · Visningar: 75
A-star skrev:
Yes...vi var där.Här är lite bild bevis :tummenupp

Ack vilka små bilder. Har du ingen större? Min och polarens hoj står ju där på sista bilden...(tror jag). En röd VFR 750 o en bakhjulskörande R1:a. Du kan inte missat oss. Jag har ett "melodifestival-silvrigt" Dainese-ställ. :3freak

//KaliZ

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...