Växjö Onsdagsträffar????

A-star

A-star
Gick med
15 Sep 2004
Ort
Småland
Hoj
Nada...just nu.
Är det någon som vet någonting om Mc-träffarna på Onsdagar i Växjö???Vi har bara hört talas om dom...men är det någon som kan hjälpa oss???Vi hade tänkt åka dit nu på Onsdag...men det är ju en fördel om man hittar dit och om det är någon träff i veckan.Vore tacksam för svar.MVH//Nilla o &. :)
 

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
i söder
Hoj
*såld*
A-star skrev:
Är det någon som vet någonting om Mc-träffarna på Onsdagar i Växjö???Vi har bara hört talas om dom...men är det någon som kan hjälpa oss???Vi hade tänkt åka dit nu på Onsdag...men det är ju en fördel om man hittar dit och om det är någon träff i veckan.Vore tacksam för svar.MVH//Nilla o &. :)


De är mcträff varje onsdag på Öhr cafe i Öhr. Ligger cirka 1 mil ifrån Växjö. Åka väg 30 imot Jönköping, Vrigstad så åker du igen om Öhr. Ligger på vänster sidan efter macken. Brukar vara 2-500 hojar.
Runt 18-19 tiden är lämpligt att dyka upp.

Ta med stora plånboken bara för fikat är gott men dyrt! :banana
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Där den gula flaggan finns enligt bilden..ligger Öhr (cirkus... blev lite osäker nu). Ni kan inte missa det. Jag ska troligtvis dit. Skicka ett PM så kan jag säkert möta upp er nånstans.

...Å du...glöm inte att ta med syrran din som du lovad bort till mig (för några månader sedan)... för ett gäng kameler och en begagnad vattenspridare. :7peta :hihi

//KaliZ
 

Bifogat

  • Öhr.jpg
    Öhr.jpg
    77.2 KB · Visningar: 69
Last edited:

A-star

A-star
Gick med
15 Sep 2004
Ort
Småland
Hoj
Nada...just nu.
:tummenupp Tack för hjälpen....då sticker vi dit i kväll.Ha det bäst o ha en trevlig midsommar//Nillla :hej
MHK skrev:
De är mcträff varje onsdag på Öhr cafe i Öhr. Ligger cirka 1 mil ifrån Växjö. Åka väg 30 imot Jönköping, Vrigstad så åker du igen om Öhr. Ligger på vänster sidan efter macken. Brukar vara 2-500 hojar.
Runt 18-19 tiden är lämpligt att dyka upp.

Ta med stora plånboken bara för fikat är gott men dyrt! :banana
 

A-star

A-star
Gick med
15 Sep 2004
Ort
Småland
Hoj
Nada...just nu.
:tummenupp Tack för hjälpen....då ses vi i kväll.Syrran hon har flytt landet....om det va pga att jag gav bort henne eller för nöjes skull har jag ingen aning om.... :hihi :rofl :lol .Men vi åker från N-Ö vid 17.30 tiden så vi dyker upp runt 18.30...ska bli kul.Kör lugnt//Nilla :)
KaliZ skrev:
Där den gula flaggan finns enligt bilden..ligger Öhr (cirkus... blev lite osäker nu). Ni kan inte missa det. Jag ska troligtvis dit. Skicka ett PM så kan jag säkert möta upp er nånstans.

...Å du...glöm inte att ta med syrran din som du lovad bort till mig (för några månader sedan)... för ett gäng kameler och en begagnad vattenspridare. :7peta :hihi

//KaliZ
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Hur gick det? Hittade ni dit? Jag såg ingen donna iförd en SH-tröjja iaf. Var en del hojar. Det var en stackare som hade åkt ifrån Sävsjö och lyckats dra av kopplingsvajern...lagom kul att köra hela vägen hem sedan. :3freak

//KaliZ
 

A-star

A-star
Gick med
15 Sep 2004
Ort
Småland
Hoj
Nada...just nu.
Yes...vi var där.Här är lite bild bevis :tummenupp
KaliZ skrev:
Hur gick det? Hittade ni dit? Jag såg ingen donna iförd en SH-tröjja iaf. Var en del hojar. Det var en stackare som hade åkt ifrån Sävsjö och lyckats dra av kopplingsvajern...lagom kul att köra hela vägen hem sedan. :3freak

//KaliZ
 

Bifogat

  • jaha 1.JPG
    jaha 1.JPG
    19.1 KB · Visningar: 76
  • jaha3.JPG
    jaha3.JPG
    13.9 KB · Visningar: 65
  • jaha2.JPG
    jaha2.JPG
    12.3 KB · Visningar: 75

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
A-star skrev:
Yes...vi var där.Här är lite bild bevis :tummenupp

Ack vilka små bilder. Har du ingen större? Min och polarens hoj står ju där på sista bilden...(tror jag). En röd VFR 750 o en bakhjulskörande R1:a. Du kan inte missat oss. Jag har ett "melodifestival-silvrigt" Dainese-ställ. :3freak

//KaliZ
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top