Västerås-åka

Någon som är sugen på att åka en mindre vända idag? Hade tänkt ta en fintur åt Uppsala-hållet, men det blir nog regn så jag siktar på västerut.

Någon som har tips på vad för bakdäck man ska köpa, ska vara ett med 180 bredd för lite mer avancerad gatu-körning.. Sen skulle det ju vara bra om det fanns något ställe i västerås som monterar det också.

/Martin

Någon som har tips på vad för bakdäck man ska köpa, ska vara ett med 180 bredd för lite mer avancerad gatu-körning.. Sen skulle det ju vara bra om det fanns något ställe i västerås som monterar det också.

/Martin

www.markjenningsab.se i Kvicksund. Jag har kört på Michelin Pilot Power (både "vanliga" och 2CT) några däcksbyten och har varit helnöjd med det. Håller ca 500 mil för mig.

www.markjenningsab.se i Kvicksund. Jag har kört på Michelin Pilot Power (både "vanliga" och 2CT) några däcksbyten och har varit helnöjd med det. Håller ca 500 mil för mig.

Jag skulle faktiskt kika på Dunlop Sportsmart, om Mark tar in dem...verkar kalas till allt, testvinnare i alla tester jag sett...även om ett par billiga "vanliga" Pilot är rocknroll de med. :)

/Martin

Alla gatdäck fungerar för avancerad gatkörning, fråga om kostnad o tycke o smak., det fungerar för mig iaf, men jag kör inte så avancerat iofs..:rolleyes:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman