Västerås-åka

Låter fint, men går de inte tidigare? Blir mörkt ganska fort

mörkrädd:wiggle

Last edited:
Inga som var sugna att gasa lite igår.... För engångs skull som man hade tid en onsdag. Kommer flera dagar hoppas ja. Simma lugnt

lagom mat-tur! lite omvägar dit sen fullbott-plattpåtanken hem!

Här var det uppfällt (mörkt) visir, 70 knyck och rinnande ögon. Inte så hårt...viltnoja och småvägar över skultuna-ramnäs. :hihi

Hur gick det, blev det fagersta och ur-in-vägsinfektion? :D

Kallt helvit. Men kul att gasa lite italienskt. :) Supermysigt på månsan i solen.

Jag tror inte att jag kan uttrycka mig snällt men jag ska försöka, JAG HATAR ERA MOPEDER SOM FUNGERAR OCH MIN SOM STÅR ISÄRPLOCKAD I TUSEN BITAR!! :huvet ;)

Jag tror inte att jag kan uttrycka mig snällt men jag ska försöka, JAG HATAR ERA MOPEDER SOM FUNGERAR OCH MIN SOM STÅR ISÄRPLOCKAD I TUSEN BITAR!! :huvet ;)

Mopeder? Tja...det var ju ett par sådana seKshundror med idag, annars var det min italienska donna. :arsele

Ta och lämpa av motorsvetsningen hos Skultuna nu, så låter du ubåtskapten Strandman blindborra i en helicoil. Det är snart knix...

Mopeder? Tja...det var ju ett par sådana seKshundror med idag, annars var det min italienska donna. :arsele

Ta och lämpa av motorsvetsningen hos Skultuna nu, så låter du ubåtskapten Strandman blindborra i en helicoil. Det är snart knix...

Italienskan är även den en moped :krama Måste få bort lite grejer ur blocket innan den ska lämnas iväg.. Den jävlas så in i helvete just nu, måste värma blocket så en liten äcklig skruv kan tas bort så allt inte smälter ihop när dom svetsar ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT