Västerås-åka

Trippen gick via en jäkla massa små roliga vägar till Måns Ols i Sala där det blev kaffe m.m. Turen slutade på MAX för en del av oss. Kommer inte ihåg hur många det blev men det var ett gäng. Blev tyvärr inte så mkt bilder tagna för min del men här är några iaf.

Bifogat

• DSCF2117 - Copy (Large).JPG
    DSCF2117 - Copy (Large).JPG
    173 KB · Visningar: 98
  • DSCF2118 - Copy (Large).JPG
    DSCF2118 - Copy (Large).JPG
    147.3 KB · Visningar: 92
  • DSCF2120 - Copy (Large).JPG
    DSCF2120 - Copy (Large).JPG
    186.1 KB · Visningar: 96
  • DSCF2125 - Copy (Large).JPG
    DSCF2125 - Copy (Large).JPG
    81.1 KB · Visningar: 78
  • DSCF2131 - Copy (Large).JPG
    DSCF2131 - Copy (Large).JPG
    133.9 KB · Visningar: 84
Trippen gick via en jäkla massa små roliga vägar till Måns Ols i Sala där det blev kaffe m.m. Turen slutade på MAX för en del av oss. Kommer inte ihåg hur många det blev men det var ett gäng. Blev tyvärr inte så mkt bilder tagna för min del men här är några iaf.

Mycket bra bilder :tummenupp

Fina bilder, Måns Ols en höjdare:tummenuppÄven vägarna runt ikring :-)
De finns ju även ÖV på måns ols, första gången jag märker det:)

Last edited:
Det skulle rädda mig från en joggingrunda...
EDIT: Idag alltså.

Mes. :fakta Joggingrundor is the shit! Hojen står kvar tills imorgon, löparskorna kanske går upp i rök? :hihi GÖRT!

/J - skall upp med tuppen och ta en halvmil terrängspår innan jobbet imorgon. :hurtbulle :somfan

Hmm Allt är jÄkLigT relativt... suratuPPen kan vara riktigt sÖmNig :D

Mes. :fakta Joggingrundor is the shit! Hojen står kvar tills imorgon, löparskorna kanske går upp i rök? :hihi GÖRT!

/J - skall upp med tuppen och ta en halvmil terrängspår innan jobbet imorgon. :hurtbulle :somfan

Löparskor kostar mindre när dom bara står än hojjen, plus att det är inte ens kul. Men ja, jag gjorde det; 1800 m terräng, 1400 m spår :rookie

/M - ska snooza imorgon (aka Snoozemeister).

Dyker nog upp om det är torrt

jag kommer om det är fint väder..men jag är realistisk och tror på regn om det inte blåser bort....får se mot em..åker ju hem på lördag igen:( till jkpg så hade vart nice med en sista sväng med er..:banana

jag kommer om det är fint väder..men jag är realistisk och tror på regn om det inte blåser bort....får se mot em..åker ju hem på lördag igen:( till jkpg så hade vart nice med en sista sväng med er..:banana

men neee, vad ska du till jönköping och göra. stanna här.:fakta

varför? har vi inte varit snälla? :va

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...