Västerås-åka

Trippen gick via en jäkla massa små roliga vägar till Måns Ols i Sala där det blev kaffe m.m. Turen slutade på MAX för en del av oss. Kommer inte ihåg hur många det blev men det var ett gäng. Blev tyvärr inte så mkt bilder tagna för min del men här är några iaf.
 

Bifogat

  • DSCF2117 - Copy (Large).JPG
    DSCF2117 - Copy (Large).JPG
    173 KB · Visningar: 98
  • DSCF2118 - Copy (Large).JPG
    DSCF2118 - Copy (Large).JPG
    147.3 KB · Visningar: 92
  • DSCF2120 - Copy (Large).JPG
    DSCF2120 - Copy (Large).JPG
    186.1 KB · Visningar: 96
  • DSCF2125 - Copy (Large).JPG
    DSCF2125 - Copy (Large).JPG
    81.1 KB · Visningar: 78
  • DSCF2131 - Copy (Large).JPG
    DSCF2131 - Copy (Large).JPG
    133.9 KB · Visningar: 84
Trippen gick via en jäkla massa små roliga vägar till Måns Ols i Sala där det blev kaffe m.m. Turen slutade på MAX för en del av oss. Kommer inte ihåg hur många det blev men det var ett gäng. Blev tyvärr inte så mkt bilder tagna för min del men här är några iaf.

Mycket bra bilder :tummenupp
 
Trippen gick via en jäkla massa små roliga vägar till Måns Ols i Sala där det blev kaffe m.m. Turen slutade på MAX för en del av oss. Kommer inte ihåg hur många det blev men det var ett gäng. Blev tyvärr inte så mkt bilder tagna för min del men här är några iaf.

Fina bilder, Måns Ols en höjdare:tummenuppÄven vägarna runt ikring :-)
De finns ju även ÖV på måns ols, första gången jag märker det:)
 
Last edited:
Det skulle rädda mig från en joggingrunda...
EDIT: Idag alltså.

Mes. :fakta Joggingrundor is the shit! Hojen står kvar tills imorgon, löparskorna kanske går upp i rök? :hihi GÖRT!

/J - skall upp med tuppen och ta en halvmil terrängspår innan jobbet imorgon. :hurtbulle :somfan
 
Hmm Allt är jÄkLigT relativt... suratuPPen kan vara riktigt sÖmNig :D

Mes. :fakta Joggingrundor is the shit! Hojen står kvar tills imorgon, löparskorna kanske går upp i rök? :hihi GÖRT!

/J - skall upp med tuppen och ta en halvmil terrängspår innan jobbet imorgon. :hurtbulle :somfan
 
Mes. :fakta Joggingrundor is the shit! Hojen står kvar tills imorgon, löparskorna kanske går upp i rök? :hihi GÖRT!

/J - skall upp med tuppen och ta en halvmil terrängspår innan jobbet imorgon. :hurtbulle :somfan

Löparskor kostar mindre när dom bara står än hojjen, plus att det är inte ens kul. Men ja, jag gjorde det; 1800 m terräng, 1400 m spår :rookie

/M - ska snooza imorgon (aka Snoozemeister).
 
Dyker nog upp om det är torrt
 
jag kommer om det är fint väder..men jag är realistisk och tror på regn om det inte blåser bort....får se mot em..åker ju hem på lördag igen:( till jkpg så hade vart nice med en sista sväng med er..:banana
 
jag kommer om det är fint väder..men jag är realistisk och tror på regn om det inte blåser bort....får se mot em..åker ju hem på lördag igen:( till jkpg så hade vart nice med en sista sväng med er..:banana

men neee, vad ska du till jönköping och göra. stanna här.:fakta
 
jag kommer om det är fint väder..men jag är realistisk och tror på regn om det inte blåser bort....får se mot em..åker ju hem på lördag igen:( till jkpg så hade vart nice med en sista sväng med er..:banana

varför? har vi inte varit snälla? :va
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top