Västerås-åka

Vi var några som mötte upp vid Funbike Ikväll, men vädret var ingen höjdare:mad: så det blev ingen officell onsdagstur ikväll..Man får väl snart kolla dygnsprognosen innan man bestämmer tur dag..

Kul att slänga lite käft dock!:tummenupp
 
Scorpion.SE skrev:
2346335 SKit, regnar, ingen som e sugen på en tur imorgon Torsdag om vädret tillåter?
När och var? Är på jobbet till 15.30...
kanske inte hinnet kolla här hela tiden.
EDIT: Övertid till åtminstone 18.00. Om det blir något, blir det nog bara bus i Köping för mig.
 
Last edited:
aRWe skrev:
2381384 Det beror på vem det är:rolleyes:
Vädret ser väl inte ut att vara på sin bästa sida.

Ser ju ut att klarna upp nu på eftermiddagen. Seså, iväg, ta en chansning :-) Du har ju åkt alldeles för lite i regn i år (hittils) :D
 
sporTlovEr skrev:
2381377 Gör han inte det kan du få åka med mig, men inte idag, för dåligt med väder och för mycket på jobbet..

Thank you!!! :) Som sagt, vädret är inte det bästa så det är bara att hoppas på finare dagar...

aRWe skrev:
2381384 Det beror på vem det är:rolleyes:
You know... :tungan
 
Last edited:
Har ni slutat åka på onsdagar eller?? Funderade på att komma in och träffa några av er i morgon.
 
Tudor_66 skrev:
2400330 Har ni slutat åka på onsdagar eller?? Funderade på att komma in och träffa några av er i morgon.

Ska nog till Biltema, så jag tittar eventuellt förbi och säger hej ikväll... (Om nån är där)
 
Tänkte dyka upp nu på Onsdag 6 September om vädret är fint, vilket det verkar bli:tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top