Västerås-åka

@Geiger: De kan väl ändå inte ge dig ombes för att du inte har några backspeglar? Låter helt idiotiskt. Polisen som stoppade mig sa att det inte är något krav med speglar. Däremot så kan de hävda att den inte överensstämmer med typstandarden, har jag för mig? Men det är fortfarande idiotiskt, sådetså!

@Geiger: De kan väl ändå inte ge dig ombes för att du inte har några backspeglar? Låter helt idiotiskt. Polisen som stoppade mig sa att det inte är något krav med speglar. Däremot så kan de hävda att den inte överensstämmer med typstandarden, har jag för mig? Men det är fortfarande idiotiskt, sådetså!

Ja, det är puckat, men det är faktiskt lag på det. Dessutom är detta ett heltypsgodkänt fordon, vilket innebär att man egentligen inte för göra några ändringar alls.

Tjo åka ikväll? om vädret ser ju nice ut så jag tar mig en liten tur till station vid 18

Vädret ser fint ut idag, lite kyligt kanske, men solen skiner.
Är det någon som ska ut idag?

Last edited:
Jag kommer och kollar om några är där... men det är nog lite sent att åka vid 18.

Någon som kan vara där vid 17:30? :P

Last edited:
Fick veta nu att vi tydligen ska på en danskurs nu ikväll så jag hinner inte...

Jag tar en löprunda istället, duckar för en av årets förhoppningsvis sista gräsklippningar på det sättet. :hihi

Jag tar en löprunda istället, duckar för en av årets förhoppningsvis sista gräsklippningar på det sättet. :hihi

Det där har jag en lösning på åt dig :tummenupp
Det är bra om gräset är lite högre innan vintern kommer fick jag höra av nån trädgårdstomte :D

Tja. Några som vågar sig ut på vägarna nu i Oktober?

Funderar på 17 idag...

Blir det någon mer?

Jag tänkte ignorera den stundande bombförkylningen och ta frappus el moppus en sväng nu när vädret ändå är någorlunda (sjuk kan man vara i vinter, nu har jag inte tid :D ).

/J

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...